viem Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Jeg lurer på om det er noen som vet om det finnes andre eggløsningstester enn desse engangstestene, noen som kan brukes flere ganger????
Tasselur Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Det tror jeg ikke, men hvis du bruker strimler blir det litt billigere. Men ikke alle som liker de så godt. Jeg synes de fungerer helt fint! : )
viem Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 Hva er forskjellen på strimler og tester?
Tasselur Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 På testen får du et enten/eller svar på om du har eggløsning, tror det dukker opp et egg på noen av de. Med strimlene så har du to streker, en kontrollstrek, og en teststrek. Du vi stort sett alltid få litt utslag på teststreken også, da man alltid har litt av hormonet i seg. Men rett før du har eggløsning vil mengden hormon stige, og da vil teststreken bli like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Noen synes det er vanskelig å tolke teststreken opp mot kontrollstreken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå