Gå til innhold

Flere fra nord-trøndelag her????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må da være noen flere fra trøndelag her...

Selv kommer jeg fra Verdal, og jobber på Steinkjer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Steinkjer! Hva jobber du med/hvor? Har arrangert BIM-treff for Nord-Trøndere fredag 27.april kl 12 på zebra jeg, ta deg fri et par timer og kom??

Skrevet

Jeg bor i Steinkjer! Venter vårt 3.barn den 11.juli!

Oppfordrer alle til å komme på BIM-treff arrangert av Bluebell!:)

Skrevet

Er fra Steinkjer jeg også!men skal til å flytte til Stjørdaln nu!:D

Skrevet

Forestn har dere fått brev om å være med på sykehuset på omvisning i neste uke??:D

Skrevet

Jeg jobber på montessoribarnehagen og skola, men er for tiden sykemeldt.

Kjempebra initiativ å arrangere treff, så jeg kommer hvis jeg har mulighet.

Er det mange som kommer da?

Skrevet

Jeg har ikke fått brev om det nei... Jordmora mi sa at det ikke ble før i juni for oss som skulle ha i juli, men det kan jo være bare her på Verdal d..

Skrevet

Tjohei, jeg og sambo skal på omvisningen onsdag den 18. vi =) Gleder meg masse!!!

Skrevet

Heisann.

Lurer bare på hvor på zebra dere skal treffes neste fredag og hvor mange det blir som kommer???

Skrevet

Jeg har ikke fått noen personlige meldinger, men foreløpig ser det ut til at vi kan bli fire?

Mae82?

Julibabyimagen?

Jeg..

Og du?

Jeg skal lage en ny påminnelsestråd i neste uke, får jo håpe flere får lyst. Men blir vi fire er jo ikke det dårlig det? Tror ikke de er så mange flere på treffene i Trondheim heller. Men mer morro jo flere som kommer =)

Skrevet

jepp, kommer jeg!

Skrevet

Jepp, jeg stiller!:)

Har fått med meg ei venninne som har termin i juni. (Hun var også på omvisningen på sykehuset i går..!) Da ser det ut til at vi blir 5, og det er slettes ikke dårlig!!!

Skrevet

Ååå så kult!! Gleder meg skikkelig altså!! Storartet damer :-D

Skrevet

Og på spm om hvor på Zebra.. Jeg foreslo Petter Nervik-kafeen opp i 2.etg, den ved Princess. Der har de god plass og bra utvalg av både lunsjmat og søtsaker. Jeg f.eks.... elsker tiramisu-kakestykkene de har (mmmmmm).. ;-)

Skrevet

Ser nå at jeg har time til akupunktur på sykehuset fredag kl 14. Skal prøve å flytte den, men hvis det ikke går kan jeg bare bli en times tid...

Skrevet

D årdna sæ vettu!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...