kine 24.12.2007 Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Fikk pos test i dag tidlig (en dag etter IKM, og 13 dager etter EL)! Denne pp'en skulle vi ikke prøve, siden vi syntes en termin rett oppunder juleaften var litt upraktisk. Sendte inn soldater en gan, og det var 3 dager før EL. Da blir det vel ei jente da i følge babyverden.no (hunkjønnsædcellene er de mest utholdende, men hankjønn er raskest). I følge vår babyoppskrift, ser det ikke ut til at man må stå på som noen tullinger slik vi har gjort i tidligere pp'er. Da ser det ut til at terminen blir 22. des, så da er det bare å forberede en masse julegreier veldig tidlig i år ) Lykke til alle sammen her inne. Her kommer masse babystøv: ************************************************************************** ************************************************************************* ************************************************************************* ************************************************************************* ************************************************************************* ************************************************************************* ************************************************************************** ************************************************************************* ************************************************************************* ************************************************************************* ************************************************************************* ************************************************************************* ************************************************************************** ************************************************************************* ************************************************************************* ************************************************************************* ************************************************************************* ************************************************************************* ************************************************************************** ************************************************************************* ************************************************************************* ************************************************************************* ************************************************************************* *************************************************************************
brummeline Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Gratulerer med verdens beste julepresang...... :-)
Tasselur Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Ååå, gratulerer så mye, kinemiri!!! (Må huske å forandre nicket ditt, nå! )
Leieboer funnet! Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Gratulerer så mye! Takker og bukker og tar meg en neve babystøv.
Tasselur Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Å, glemte å suuuge til meg støv! *Suuuuuuge til seg babystøv!*
PeggyPreg Skrevet 11. april 2007 #9 Skrevet 11. april 2007 Gratulerer!!!!!!! :) ..............så flott å høre at noen fra " forrige pps tråd" Har lykkes............håper vi snart møtes i 1.tri!!!!!!!!!!! Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!
kine 24.12.2007 Skrevet 11. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. april 2007 Tusen takk for gratulasjonene, det er kjempehyggelig. Glemte å endre nicket, men nå er det gjort )
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 11. april 2007 #13 Skrevet 11. april 2007 Gratulerer, gratulerer! Tar med meg litt babystøv videre på ferden;) Takker og bukker, og lykke til videre med en deilig tid:)
Gjest Skrevet 11. april 2007 #14 Skrevet 11. april 2007 Gratulerer kjempemasse...Kos med en ekstra julegave!!!! *suge suge suge masse babystøv* =) ...tusen takk....
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 11. april 2007 #15 Skrevet 11. april 2007 gratulere så mye:D:D håpe vi alle sammen følger etter!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. april 2007 #16 Skrevet 11. april 2007 Gratulerer sååå mye!!!=) Suger til meg babystøv og håper at jeg følger etter til helgen.
2 fine små Skrevet 12. april 2007 #18 Skrevet 12. april 2007 Aaah, saa fantastisk!! Gratulerer saa mye med julespiren. Da stemte jo ting da... =o))) Heldige du som faar julebaby, det er deg vel unt. Da fikk du den beskjeden mens jeg fikk tidenes TR naa, hehe.... Lykke lykke til og kos meg masse med vaar, sommer og spire paa vei!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. april 2007 #20 Skrevet 12. april 2007 Gratulerer så masse med verdens største og beste julegave!!! :D:D
gullfunn Skrevet 12. april 2007 #21 Skrevet 12. april 2007 Gratulere så mye mye kinemiri, klaff etter 3 pp er kjempe bra!
mamsen & guttaboys Skrevet 12. april 2007 #23 Skrevet 12. april 2007 Gratulerer så masse:) suger til meg babystøv*****'
whoopsie daisy Skrevet 12. april 2007 #24 Skrevet 12. april 2007 Så koselig for deg! Det blir en flott julepresang...***tar til meg babystøv***
Happy H Skrevet 12. april 2007 #25 Skrevet 12. april 2007 Jippi..grattis så masse!!!!!!!!!!!!!!!!! Tar med litt babystøv på veien eg;) Vi har en litn desember jente sjøl, og e så perfekt så. Ho ble født 28.12, 3dager over termin. va ferdig m alt julekavet tidlig i desember, den beste julen noen sinne=) Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå