Gå til innhold

November: "lever farlig"


prinsemamman

Anbefalte innlegg

Flere som meg?

Planlegger ikke noen baby enda, men har ikke litt lyst til proppe kroppen med fler hormoner..... eller frykten for å få mensen tilbake. Nyter det å ikke ha den....

Men lever kanskje litt farlig. For vil ikke enda.

 

Flere som gjør det samme? Eller er jeg helt ute å kjører?

Skal vel si at det ikke er noe krise om jeg hadde blitt gravid igjen, men helst ikke før om ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lever farlig for tiden, tar det som det kommer! Har fått mensen tilbake for noen uker siden, så faktisk er det ikke heeeelt usannsynlig at en bitteliten spire vokser i meg nå - bare ganske usannsynlig... I og med at jeg fullammer! Håper litt på det jeg, på en måte, på en annen måte kan det godt drøye litt til da...

 

Orker i alle fall ikke å proppe kroppen med hormoner nå nei takk! Så sånn eggløsningstest må vel være det beste hvis jeg skulle få lyst til å beskytte meg! De er jo ganske sikre :-p Sikrere enn null!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt med hormon spiral.. Ønsker ikke flere barn, så jeg har sikret meg..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også satt inn hormon spiral for to uker siden, etter å ha "levd farlig" i noen mnd.. Her skal det ikke komme flere før om ett par år! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kanskje si at jeg lever farlig. Vi bruker ingen prevensjon. Vi har rett og slett bestemt oss for at vi tar sjansen. Vi prøvde i 4 år før vi ble gravide sist, så vi tar ikke sjansen på hormoner som kan klusse det til for oss. Vi ønsker oss et barn til så da får det heller bli tett hvis det er det som skjer. Kunne egentlig tenkt meg at det ikke skjer noe riktig enda da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...