Gå til innhold

mange tanker nå..

alenemamma_

Anbefalte innlegg

Har lurt litt på dette en stund nå..nå når barnefar har fått seg dame, så kan ikke han forvente at jeg kommer til å godta at hun kommer opp på føden?? han kan ikke bare plutslig dukke opp der med henne og rekne med at jeg synst det er greit sant?? er det bere jeg som er urimlig nå eller?

vil heller ikke at hun kommer hjem til meg sammen med ham når han skal se lillen når den kommer! og har ikke tenkt å sitte der med de to ellers heller! synst hun kan vente til barnet er så gammelt at han er med barnefar alene! er jeg grusomt egoistisk nå??

Fortsetter under...

Du e jo ikkje urimeli, ho har ingenting med deg og din verden å gjøre...Greit nok at hun har noe typen og hannes verden og gjøre, men hvis den koliderer me din omverden, så må ho holde seg ute...

Synes at du tenke heilt rett, blir jo galt å nekte når barnet er alene med far når den tiden kommer, men til den tiden kommer så har ho ikkje nåkka å gjøre på besøk hos deg, når barnefaren er på besøk hos deg skal han være der kun for ungen sin del..og hun har jo ingenting der å gjøre...

Ditt hus, din unge..

Er det jeg også mener! men er redd for at barnefar ikke kommer til å forstå det! Har inntrykk av at han ikke tenker så langt!!

Mor og søster til barnefar vil bli mest mulig kjent med meg og ha mye med barnet å gjøre, redd for å bli bedt dit også er han og dama der...litt angst mot en situasjon som det!!

Huff da!

Eg e leve nok enda i en liten fantasiverden, der eg ikkje kan forstå at noen vil ha eksen min, eller kan tenke seg å være ilag me han..

Egentli litt teit sia eg har hvert ilag med han sjøl...men d va bare 3-4mnda, og da forsto eg kordan han egentli va, så eg trur ikkje at d e så mange som vil holde ut lenge med han, så eg e ikkje så uroli..

Egentli litt naivt av meg, men så langft så funke den rosa bobla som surra overhodet mitt når d gjeld den saken godt, så eg orke ikkje å ta stilling tell d, har så masse anna eg uro meg førr;)

nei det er ikke godtagbart om han tar henne med på føden, det er bare å nekte de å komme inn til deg for det er du som bestemmer hvem som skal få besøke deg og den lille dær, det er heller ikke urimelig at du ikke vil ha henne hjemme hos deg, det er ditt hjem og du bestemmer om hun kan få være dær eller ikke.. jeg skjønner det veldig godt!!! når min mor fikk meg så kom barnefar med sin nye dame faktisk og du kan tro min mor føysa begge to ut med noen meget velvalgte ord! makan til frekkhet om han drar med seg ei dame du ikke har noen tilknytning til (enda i allefall).. så stå på ditt!:)

Annonse

Du er ikke oversjalu eller noe som helst. Du burde sette deg ned og snakke med ham om hvordan dere skal forholde dere til den nye dama hans ganske snart, ellers må dere slukke disse brannene etterhvert som de dukker opp. Hun har overhodet ingenting å gjøre med at du skal føde hans barn, selv om hun kommer til å få en viss rolle i livet til barnet senere hvis de fortsetter å våre sammen. For alt du vet kan det bli slutt mellom dem i morgen, så det er ikke sikkert at det blir noen issue i fremtiden. Det er du som skal blitt tatt mest hensyn til i denne perioden, så stå på ditt!

ja ikke sant?? sjalu!! men ikke fordi en har føleser for ham eller vil ha ham selv, men på en annen måte fordi det er far til barnet og det kommer ei anna dame inn i bilde...ditt barn får ett forhold till henne også etterhvert....tror det er noe av det verste jeg tenker på, at barnet ditt får en annen "morsfigur" samtidig som deg liksom...

hehe slik tror jeg det er med oss alle, nok at vi må forholde oss til barnefar om han ikke skal dra med seg den nye dukka si på fødestua eller hjem til oss.. urrk jeg ser for meg at de kan få kastet både ord og ting etter seg om det skulle skje meg:D uff altså, man får håpe de har litt skamvett og at kanskje dama dems har mere skamvett enn de om ikke karene har det:P

Jeg slenger meg på og sier det like hardt som varpesyk: ho har overhode ikke noe som helst på føden å gjøre, og det burde ho respektere, ellers sier det myyyyye om henne, men jeg vil nå påstå at det sier svært mye om han også jeg da dersom han forventer at nye dama skal få lov til å være med dit... Enten kommer han alene, eller så kommer han ikke i det hele tatt.... ;-)

Annonse

Hei,

Har en venninne som akkurat har født, der barnefaren har ny dame.

Den nye dame fikk selvfølgelig ikke møte på sykehuset, og langt mindre komme hjem til henne md barnefaren...hun f¨år pent vente til han skal ha barnet alene...om et års tid...da kan jo ikke hun kotrollere det på samme måte.

Nei det får være grenser til hvor mye man skal godta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...