gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Argh- dette er så frustrerende! Har nå gått 9 dager over IKM, og testet negativt på dag 6. Springer på toalettet hele tiden for å sjekke om jeg har fått mensen, og gir liksom ikke opp før det! Jeg og kjæresten har prøvd i snart 8 mnd (etter jeg sluttet på pillen). Nå har jeg bare lyst til å springe hjem å teste.. Synes jeg ser trillende mødre overalt og gravide mager i vårsolen, og da det er i allefall så frustrerende å håpe sånn selv? Vi var så sikre denne gangen på at spiren satt:) Innbilte meg at jeg hadde festeblødning og alt (har aldri hatt blødning mellom mens før..), har vært kvalm, fryktelig humørsyk etc.. Kan alt være innbilding? Huff, håper noen kan trøste ei lei jente litt;)
PeggyPreg Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Fortsatt håp da-----------og du har mange symptomer........mange tester jo positivt litt sent!!! Lykke til!!!!!
snaxie Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 La oss få beskjed hvordan det utarter seg. Det hørtes jo veldig ut som om du er gravid! Pleier du å ha for seine mens? Lykke til!!!!!!!!!:) Vi har prøvd siden aug 06. fikk mensen idag og for en nedtur..men er ved bedre mot nå og skal hoppe i høyet som bare det i neste pp.
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 11. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2007 Åh, det var godt med litt oppmuntring! Skal holde dere oppdaterte:) Det er nettopp det- perioden min har vært litt unøyaktig siden jeg sluttet på pillen, men det har aldri vært mer enn et par dager + eller -. Så nå når jeg var så sen (gikk jo hele påsken uten å drikke en dråpe alkohol, og var så glad så glad!) var vi jo omtrent overbeviste! det er rart hvor mye energi man bruker på å håpe, og så plutselig sitter man med testpinnen og føler seg bare veldig tom.. Men håpet er enda ikke over! Skal ta en test i morgen tidlig;)
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 12. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2007 Jepp, da tok jeg en test og den er negativ... 10 dager over IKM- hva er sannsynligheten da? ... Nei, nå er det bare å sette seg ned å vente på tanta, og krysse fingrene for at det går bedre neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå