Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 i såfall er dere fornøyde? vi har fått plass der fra høsten av.. hva syns dere om de voksene der?og er ikke barnehagen veldig stor?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Den som ligger i Vadmyra? Har hatt min datter der. Det var myyye vikarer, sykdom blandt personalet, Personlig synes jeg den er alt for stor for barn på 1 og 2 år. Men super for de eldre barna.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 den som ligger i vadmyra ja... så det er mye vikarer der altså? hmm... men ellers da? syns du det var greit opplegg der osv?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Det var ikke så mye opplegg der da, De gikk nesten aldri på tur, gjorde lite akt. Kan jo være at den er blitt bedre nå. Hyggelig styrer ialefall. Vet om noen misfornøyde foreldre der. Men alle er jo forskjellig. Kansje jeg krever litt for mye fra en barnehage? Det kommer jo litt ann på hvilke forventninger du har til barnehagen. Håper du blir fornøyd med barnehagen, lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 hvilke avdeling gikk ditt barn på da?vi har fått plass på munin
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 ohh..no ble jeg veldig skeptisk her....når gikk barnet ditt der da?hvis det er en stund siden er det kanskje blitt bedre...hmmm
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Det er ikke blitt noe bedre der. Tro dere meg. Kjenner en som jobber der. Går vel ikke mange årene før den bhg ikke er der mer. Men lykke til i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå