mamma tiL 1stor+2små Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 for første gang og lillegutt storkoste seg.Det var en fryd og se hvordan han koste seg.Lederen bare lo av ham og sa at ofte tar det 2-3 ganger før de tørr å sprelle og kose seg sånn,men noen er jo tøffere enn andre.Han simpelten elsket det.
Liljefjes Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Åååååååå, så kos! Jeg er så misunnelig!!! Her er det så lange ventelister atte! :-( Vet at jenta mi hadde elsket det, selvom hun nok ikke hadde vært så tøff som din lille tiger!
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Det høres veldig koselig ut!! Skal ta med meg småen en dag i bassenget jeg også.. Men har litt lyst til å vente, til jeg føler meg klar til å vise meg i badedrakt igjen..(
Liljefjes Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Hahaha, kunne ikke blitt mer enig bergensjenta!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2007 Skulle jeg vente med å gå i baseng til dess at jeg ville føle meg vel i badedrakt,vel da blir det aldri,jeg er nemlig overvektig.Så bare sett i gang dere*S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå