Gå til innhold

Noen symptomer hos dere med ikm uke 16?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått noen symptomer..? Jeg er utålmodig jeg..kjenner etter på alt - hele tiden :) Blir tullete av mindre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

symptomer ja!!! ømme bryster, mensmurringer, trøtt, fryser, uvi, og så hormonell og sur at samboeren trodde jeg hadde fått mensen.. hehe..

Skrevet

Jeg har noen rare stikninger i magen som jeg ikke har kjent før.

Skrevet

Etter mine "beregninger" har jeg IKM 18.april (tok ut spiral og fikk mens samme dag - varte én uke). Hvis jeg går utifra at jeg er i normal syklus igjen etter fjerning av spiralen (som kanskje er litt vel optimisitsk!?) så hadde jeg EL for en uke siden og skal da altså ha IKM onsdag om én uke. Men i går hadde jeg vondt i magen, sånn EL-smerter..Kan jo hende jeg ikke hadde EL før i går - at jeg er litt på "utur" nå i starten...Hadde ihvertfall sex i går:-) Men hvis det ikke var EL jeg hadde i går, hva kan disse smertene være? Noen som vet/tror? Blir uansett spennende å se om mensen kommer den 18... Ettersom det er en sjans for at jeg hadde EL først i går så er jeg forberedt på at mensen kommer én uke "forsinket...

Skrevet

hmm, vel har vært litt ekstra trøtt disse dagene, ellers så kjenner jeg noe merklig i magen, men klare ikke helt å beskrive det, som en boble eller noe slikt. har hatt en del stikkinger i egg stokker når jeg ler og div. men har ikke nokke store graviditets tegn nei

Skrevet

Spennende er det :) Selv har jeg lite symptomer, utenom at magen ser gravid ut - og det kan jeg antagelig heller skylde på alt påskesnopet jeg trykket i trynet i løpet av høytiden.. heeh.. Men jeg håper, til det motsatte er bevist! Artig at noen kjenner noe da.. Krysser fingre for alle sammen :)

Skrevet

symptomer og symptomer..jeg liker iallefall å tro at jeg har det =D

jeg kjenner at d river litt i puppene av og til, og jeg kjenner at det er noe på gang der nede i magen..men om det er en sur tante eller en søt gullspire...vet ikke..time will show=)

Skrevet

Jeg har ømme og hovne brystvorter, e har blitt litt større, og veldig synlige blodårer i brystvortene og i lysken. Litt svimmel av og til, småkvalm og sur i magen, føler jeg må gulpe hele tiden....

Litt humørsvigninger.. Og masse luft i magen, så ut som jeg var 5 mnd på vei i går, og de luftsmertene.... Føler meg tung i underlivet.

Hvis jeg ikke er gravid så lurer kroppen meg trill rundt...

Skal ta en test i morgen, selv om det er tidlig,men klarer ikke å vente lengre...

Jeg håper vi alle får positiv test snart:)

Skrevet

Har stikninger i magen/underlivet. Vet ikke om det er bivirkning av Pergokur eller om det er tegn på noe annet. Har i hvertfall IKM helgen uke 16. Kryss fingre for det er siste pergokur før assistert befruktning over sommeren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...