Blåbærlyng Skrevet 11. april 2007 #1 Del Skrevet 11. april 2007 I går var jeg på kontroll hos legen for å sjekke blodtrykk og urin. Blodtrykket var så høyt før påsken, så jeg måtte kontrollere det med en gang påsken var over. Da fikk jeg 1+ på protein og 2+ på leucosytter(?), samt blodtrykk på 185/110. Ble sendt til sykehuset(SUS) for ny undersøkelse, og der ble jeg lagt inn til observasjon over natten. Tok flere CGT-målinger, UL, urinprøver, blodprøver og blodtrykksmålinger, før jeg i dag ble friskmeldt. Hadde heldigvis ikke svangerskapsforgiftning. Følte meg jo i kjempeform, så det var litt kjipt å måtte ligge på sykehuset og bare gjøre ingenting. Jeg skulle bare ta det med ro. Men nå er jeg endelig hjemme igjen og kan slappe av i mer komfortable omgivelser. Det var litt rart å ligge på barselavdelingen med babyen inni magen... :-p Spennende var det da, i grunn. Måtte ta UL, og da anslo legen et vekstavvik på -11%. Veldig glad jeg ikke skal føde en diger unge ja. Og så var det litt morsomt å ligge og se på CTGen. Straks jenta bevegde seg litt så steg hjerteslagene masse, før det roet seg igjen. Så skjønt... Spennende å følge med på sammentrekninger i livmora også. Hadde en to-tre kraftige tak i dag, og jordmor mente det var modningsrier. Satser på jeg får komme inn igjen om ikke så lenge. Men jeg håper så inderlig jeg får komme på hotellet etter fødselen! Må da være mye mer avslappende enn barselavdelingen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8937015-var-p%C3%A5-sykehuset-i-natt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kfitjar Skrevet 11. april 2007 #2 Del Skrevet 11. april 2007 Godt å høre at alt var bra! Du har jo termin imorgen, så det blir jo ikke så veldig lenge til du får jenta di. Lykke til videre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8937015-var-p%C3%A5-sykehuset-i-natt/#findComment-8937300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå