mor-igjen Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Jeg har gått på p-pillen noen år, og vi har vert prøvere siden januar, men det er likevel bare den 2. prøveperioden vår. Jeg har lange sykluser, men denne gangen er det helt husterisk. jeg er 14 dager over ikm i dag, og da er det 14 dager lenger enn 40 dager, det vil si en syklus denne gangen på 54 dager! Er det noen her inne som har vert borti dette? Jeg har stikninger nede i magen, det har jeg hatt fra og til i 2 uker. jeg har også masse utflod hver dag, det pleier jeg ikke ha. MEN jeg har testet negativt 5 ganger, så er nok ikke gravid. har ikke lyst til å gå til legen, da føler jeg meg bare syk. Huff... Blir snart sprø av dette. Beklager maset!
PeggyPreg Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 ...................... sikker på at du ikke er gravid da.......... er jo så mange her som tester positivt sent...................... du kan jo også ha hatt el litt senere en vanlig, derfor testen ikke er positiv..............?????? Lykke til!!!!!!!!!!!!!!
mor-igjen Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 tusen takk, håper du har rett! Blir deprimert av å prøve, all heder til de som har vert prøvere i årevis!
tinemor82 Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Jeg slutta på pilla i desember, siste pillemens startet 1. januar. Venter fortsatt på neste etter å ha testa negativt flere ganger, positivt en gang, og negativt en gang etter dette igjen (hos legen)... kjedelig å vente og kjenne seg ihjel etter symptomer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå