Gå til innhold

Er det mange av dere som startet i barnehage som 1-åring selv?

Anbefalte innlegg

Nå er det jo vanlig at ettåringer begynner i bhg. Men var dette vanlig for tyve år siden eller mer? Er det mange her som gikk i barnehage selv som ettåring, og hvordan gikk det, både for en selv og deres egen mor?

Er jo interessant å undersøke dette i og med at det er mange her som er imot å sette små barn i barnehage.

Fortsetter under...

Jeg er snart 30 år og begynte i barnehage da jeg var 13 mnd. Jeg stortrivdes i barnehagen og har ihvertfall ikke lidd noen overlast pga det. Jeg er enebarn og er glad for at jeg gikk i barnehagen. Tror jeg kunne blitt rimelig "lost" på det sosiale feltet hvis jeg ikke hadde gått i barnehagen.

Startet da jeg var 3 måneder jeg også. Gikk i barnehage på fulltid frem til jeg begynte på skolen, det samme gjaldt min bror. Vi hadde det bra der begge to, og fikk opplevelser for livet.

Begge er vi oppegående voksne med god utdannelse, mange venner og et godt liv.

Den dag i dag husker jeg ting fra barnehagen med glede :)

Begynte hos DM da jeg var 3 mnd. Husker ikke så mye fra den tiden, men jeg var hos denne DM til jeg begynte på skolen. Husker jeg gråt siste dagen hos DM.

Jeg har nå en bra jobb, og har ett veldig godt forhold til min mor.

Selv begynte datteren min i bhg. da hun var 7 mnd. Hun stortrivdes der. Var to andre på hennes alder der, og de ble utolig sammensveisa. Har i dag ei utrolig sosial, og omtenksom jente. Finner alltid lekekammerater på lekeplassen.

Jeg begynte da jeg var 3, sammen med broren min som da var 1 år. Minstebror begynte hos dagmamma da han var 3 mnd og i vår bhg da han var 10 mnd.

Jeg er ikke imot å sette ettåringer i bhg hvis man har behov for det i forhold til jobb/studier. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...