Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Hadde el forrige helg, og kjenner nå hardthardhardt etter mulige symptomer... Kjenner egentlig...ingenting:0( Men sånn om jeg kjenner skikkelig etter, så har jeg idag kjent sånn svak, litt ugjenkjennelig murring langt der inne.. Kan jo være mensmurringer som starter tidlig, men håper jo det beste;0)
Stolt mamma! Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Så spennende!! Håper det e en liten spire på gang! Hadde ikke vi el på samme dag? Jeg har ikm neste fredag(20/4), men kjenner ingen antydning til noe.....Men det e vel litt vel tidlig... Lykke til!!!:-)
Leieboer funnet! Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Slik har jeg det også! Har noen rare stikninger i magen som jeg aldri har kjent før, har IKM ca 18. Kanskje det endelig har klaffet for oss? *Krysser fingrene*
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 11. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2007 Har IKM den 22... Ja, jeg håper og krysser alt jeg har som kan krysses!! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå