Gå til innhold

Grrrrrrr!!! Må bare få det ut ;-)

Anbefalte innlegg

Prøver å ikke si noe som helst om barn til mannen min i et forsøk på at han skal få lyst på barn av seg selv (har skjedd en gang tidligere, men da mistet vi dessverre...så nå må jeg begynne på nytt!!!!) Blir såååå frustrert - barn er ALT jeg tenker på (nesten) og jeg kan ikke si noenting!!!

For the record: jeg har prøvd å snakke ordentelig med han også, med dette resultatet:

Han: "Jeg vil ikke prøve igjen enda.. "

Meg: "Når tror du du blir klar da?"

Han: "Hakke peiling...engang kanskje"

Grrrrrrrr!!!!!!! Hadde hodet mitt eksplodert nå hadde hele rommet vært fylt med små babyer, babytøy og leker... Jeg tror jeg holder på å klikke ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8936258-grrrrrrr-m%C3%A5-bare-f%C3%A5-det-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg så godt igjen. Har så lyst til å si noe hele tiden, men det gjør jo alt bare vondt verre. Jeg tenker på barn heeele tiden, sinnsykt slitsomt.

Så trist å høre at dere mistet. Er så trist når den ene ikke vil prøve igjen etter man har gått gjennom noe sånt. Krysser fingrene for at han går med på å prøve snart. Masse lykke til!=)

Vet akkurat hvordan du føler deg...Har det samme her...

Det som blir ille for meg nå er lille gutten vår har nå sluttet med natta bleie, og da har jo han lit stooor gutt nå...Han vil heldigvis kose litt med mamma sin da...Puuh...hihi

Men du skal se han kommer seg snart...Hva med å putte inn litt baby inn i samtalen sånn helt vanlig...Sånn som: Lurer på hvilket kjønn vi ville ha fått nå(vet ikke når dere mistet eller om dere vet kjønn), åssen UL ville ha vært..osv...Få han med på snakken...

Vil også kondolere for mistet barn...*trøsteklemme*

Så utrolig nudelige dere er :-) Selvom det er kjipt at dere også kjenner dere igjen, så er det innmari herlig å vite at vi er fler som holder på å bli gærne ;-) Trodde aldri jeg skulle bli så "verpesyk", men nå skjønner jeg virkelig hva som ligger i det uttrykket!!

Takk for gode råd også! Nå skal jeg prøve å bare hinte litt sånn innimellom... Problemet er at jeg blir skikkelig grinete når han ikke spiller med, men jeg får bare svelge kamelene og late som ingenting :-) Så lenge jeg klarer!

God helg super-jenter!

(sorry at jeg er anonym, men jeg kjenner så mange her inne fordi jeg har vært her enstund og orker ikke å forklare til alle at gubben har ombestemt seg....)

Helt greit at du er anonym! Er så deilig å vite at vi er fler ja, da er det ihvertfall noen som forstår meg når sambo er helt vrang. Har virkelig skjønt hva uttrykkt verpesyk betyr ja;-)

Jeg blir også skikkelig grinete når sambo ikke spiller med, uff det gjør jo ikke saken noe bedre. Men nå har han sett hvor lykkelig jeg blir når han er litt på gli, så tror at det har hatt en positiv effekt;-) Det er litt synd på samboerne våres som må holde ut med oss når vi er grinete, men det er enda mer synd på oss som må holde ut med at de ikke er klare.

God helg =)=)=)

Gjest ønskebrønnen

jeg kan ikke bli mer enige med dere jenter!:)

jeg og sambo fannt ut i høst at vi skulle begynne å grøve i april, slik at den lille kommer på nyåret. av utolmodighet klarte vi ikke å vente lengre enn til januar, og prøvde da i 2pp. den 3pp brukte vi komdom, men som alle vet er det jo ikke lett å bruke den heeele tiden:p og da jeg ikke hadde fått mens på over 50 dager, var vi veldig sikre på at jeg var gravid, selv omalle tester var negative...

da jeg likevell fikk mensen:(:(:( ville han ikke mer...da var alle tanker og ønsker om barn fra hans side borte....mens jeg fortsatt sitter her og er verpesyk som f...

hva kan man egentlig si og gjøre for å få ham "på gli" igjen...tror det skremte ham at jeg kanskje var gravid, men hallo da, såklart blir det skummelt, det er jo første gang! åh, er så lut lei:;(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...