Gå til innhold

noen fra hamar eller nærheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:) jeg kjenner ikke så mange som har barn og har termin 2.nov. ønsker gjerne å komme i kontakt med andre som venter rundt samme tid fra nærområdet.

Skrevet

Hamarjente her :) om alt går som planlagt, vil jeg ha barn i slutten av november.

Skrevet

heisann jeg er ei jente på 25 som , hvis alt går bra venter barn rundt 21 nov.. Bor i Ottestad..

Skrevet

det var fint å se. i juli flytte vi selv til ottestad, på ande siden av wasa. jeg har termin 2.nov foreløpig, men siden det er min første må jeg vel forberede meg på å gå over tiden.

Skrevet

Jeg er 23 hehe. Tenkte bare informere. Trenger nok noen venninner som jeg kan snakke baby med. er jo ikke alltid like interessant for mine barnløse venner å høre om alt fra bekkenløsning til hvordan barnet er til alle døgnets tider...

Skrevet

det er sant, tror kanskje vennene mine kommer til å g litt lei etterhvert også. så je kunne nok sårt trengt noen i samme situasjon å prate med:)jeg er 21, blir 22 i sommer. ,

Skrevet

hei

Er 22 i juni og vi flytter til rena/ elverum i løpet av mai engang. Trenger noen å bli venner med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...