Gå til innhold

Flytter til Oslo og har sønn født i Aug 06, hvem kan jeg gå på treff med ??

Anbefalte innlegg

Vår lille familie på 3 har valgt å ta steget å flytte tilbake til hovedstaden. Vi flytter i midten av mai.

Jeg har vært veldig aktiv på treff i trheim og nå har jeg lyst til å bli kjent med nye mennesker som har barn som er på ca. samme alder som min sønn i oslo...Er det noen treff jeg kan henge meg på? Med hvem?

Blir veldig glad for svar :o)

Fortsetter under...

Heisann! Jeg har ei jente som er født 13 august, endag etter din gutt! Jeg pleier å være på treff med det som oprinnelig var juliklubben her, men det er flere enn bare de som er med nå. Regner med du kan være med oss viss du vil:) Jeg skal jobbe i mai jeg da, så da blir jeg lite på treff, men kommer sterkere tilbake i juni:)

Velkommen til oslo!

Hei! Jeg har en sønn som er født 2. august. Er Oslo-jente, men har bodd utenbys de siste årene. Kommer til å være mye i Oslo fremover (og kanskje jeg kan få lurt mannen min til å flytte hit!!!), så jeg vil også gjerne henge meg på treff. Ingen av mine venninner her i byen har barn, så jeg savner kafe besøk og treff med andre mødre på dagtid. Du får gi et pip når du er instalert i hovedstaden! Lykke til med flyttingen!

Hiv dere gjerne med juli-klubben når vi skal på treff... Eneste er at mange av oss begynner å jobbe igjen nå, så vet ikke helt hvor aktive vi blir fremover. Hadde treff i dag og det var veldig koselig!! :o)

Siden klubb-sidene til DIB har krøllet så mye i det siste så har vi flyttet oss over til et selvlaget forum. Selv om dere har august-barn er dere hjertlig velkommen til å besøke oss på det nye forumet vårt: julibaby.informe.com

På treff-sidene der finner dere informasjon om treff som kommer! :o)

• 1 måned senere...

Heisan jenter :o)

Takk for svar :o)

Da er vi på plass i Oslo og helt klare for treff....hehe...:o)

Bare si fra om dere vil møtes en dag, jeg begynner ikke å jobbe før 6 juli..

Enten det er kafètur, hjemmetreff eller trilletur så stiller vi opp :o)

Hilsen Kate og Markus:o)

• 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...