prusiluscan Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 I morgen skal jeg på utredning for hvorfor i h...... jeg ikke blir på tjukken.Er ganske spent og nervøs.Har hatt meg en pause på bim,men nå kommer jeg tilbake for fullt og satser på at det kanskje kan bli en spire på meg i nærmeste fremtid.
♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪ Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Oi.....! Spennende..og litt skummelt kan jeg tenke meg ja.. Har akkurat begynt 1pp så jeg vet jo ikke om dette kommer til å bli lett eller vanskelig men.. Jeg ønsker deg lykke til, også får vi håpe og tro at det er noe som lett kan la seg løse! Lykke til : )
prusiluscan Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 thanx!!!!!! Begynner å lure på om livmoren min har forvandlet seg til en inntørket rosin og eggstokkene har begynt å hoppe tau med egglederne for å se hvem som får flest knuter.Begynner å bli frustrert sjønner du,har ikke hatt mens siden 1.feb Slikt blir det ikke barn av,men kroppen min har snudd det døve øret til og lever sitt eget liv.Pokkern alså!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå