Gå til innhold

Vær så snill å se.


Gjest

Anbefalte innlegg

Jenten min er 4 mnd om en uke. Jeg har i dag kjøpt mat i sånne glass som de selger på butikken. Denne kan brukes fra 4 mnd og opp. Hun har i det siste tullet veldig med maten, få nesten ikke i hun noen ting. Vurderer derfor å begynne å gi henne litt avdette. Hva sier dere, bør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sånn kkjempepeiling på dette området. Men har selv begynt å gi Marcus maisgrøt. Gir ca 3 tskjeer to ganger til dagen. Begynte med 1 tskje. Han er også 4 mnd om en uke...

Han kavet noe voldsomt en stund med maten, og virket som han var konstant sulten. Etter at jeg begynte med grøten,er han blitt mye roligere:)

Har ikke planer om å begynne med sånne mat-glass enda da... Ikke før jeg har begynt å gi mer grøt.

Kanskje du kunne prøvd grøt først?

 

(men som sagt,ingen ekspert...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er det best å gi grøt førstgrunnen til at jegtenkte på mat glassene først, er fordi hun har litt melkeallergi. Men jeg vet ikke jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er best,men er jo lettere å tynne ut den? Men det finnes jo pure av alle slag på glass... Vet ikke hva du har kjøpt jeg...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte med grøt til Sigrid i dag. Hun har begynt å våkne så mye om natten og håper dette hjelper. Jeg hadde prøvd med litt tilleggskost jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det har noe å si om man prøver grøt eller "middag" først, bare man ikke begynner med begge deler samtidig. Jeg ga lillegutt 2 ts med maisgrøt i går (han er 4 mnd). Han så ut som et ? men smattet det i seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på matportalen.no og se på mat for spedbarn...... Der står det veldig greit om hvordan man skal begynne med fast føde til spedbarn..

Lykke til:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...