Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten min er 4 mnd om en uke. Jeg har i dag kjøpt mat i sånne glass som de selger på butikken. Denne kan brukes fra 4 mnd og opp. Hun har i det siste tullet veldig med maten, få nesten ikke i hun noen ting. Vurderer derfor å begynne å gi henne litt avdette. Hva sier dere, bør jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sånn kkjempepeiling på dette området. Men har selv begynt å gi Marcus maisgrøt. Gir ca 3 tskjeer to ganger til dagen. Begynte med 1 tskje. Han er også 4 mnd om en uke...

Han kavet noe voldsomt en stund med maten, og virket som han var konstant sulten. Etter at jeg begynte med grøten,er han blitt mye roligere:)

Har ikke planer om å begynne med sånne mat-glass enda da... Ikke før jeg har begynt å gi mer grøt.

Kanskje du kunne prøvd grøt først?

(men som sagt,ingen ekspert...)

Skrevet

hvorfor er det best å gi grøt førstgrunnen til at jegtenkte på mat glassene først, er fordi hun har litt melkeallergi. Men jeg vet ikke jeg

Skrevet

Vet ikke om det er best,men er jo lettere å tynne ut den? Men det finnes jo pure av alle slag på glass... Vet ikke hva du har kjøpt jeg...

:)

Skrevet

Jeg kjøpte en med grønnsaker, den skulle være for de på 4 mnd. rekner med den er tynn nok da

Skrevet

Jeg begynte med grøt til Sigrid i dag. Hun har begynt å våkne så mye om natten og håper dette hjelper. Jeg hadde prøvd med litt tilleggskost jeg:)

Skrevet

Jeg tror ikke det har noe å si om man prøver grøt eller "middag" først, bare man ikke begynner med begge deler samtidig. Jeg ga lillegutt 2 ts med maisgrøt i går (han er 4 mnd). Han så ut som et ? men smattet det i seg:)

Skrevet

Gå inn på matportalen.no og se på mat for spedbarn...... Der står det veldig greit om hvordan man skal begynne med fast føde til spedbarn..

Lykke til:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...