Gå til innhold

hvor lenge etter IKM testet dere postivit?


scubalady11

Anbefalte innlegg

Jeg er 4 dager etter IKM og er helt sikker på at jeg er gravid. Har alle symptomer. Ømme bryster, stikkinger i magen, føler en tung klump i magen når jeg går fort etc, kvalm om kvelden, er sliten og utålmodig men får ikke sove om natta...

 

Likevel tester jeg fortsatt negativt på graviditetstest. Hvor lenge gikk det før dere andre testet positivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

testet positivt 4 dager etter IKM og da slo testet ut etter 2 sek. hadde gått lenge med tett nese, ømme pupper og ekstremt trett. fikk menssmerter ca en uke før IKM og tok testet da "smertene" vedvarte men ingen mens kom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en av de heldige og har testet tidlig begge gangene. Første gang 1-3 dager etter ikm. Denne gangen er jeg litt usikker siden jeg bare har hatt en mens siden MA. Men jeg fikk mens 33 dager etter utskraping og i dag var det 33 dager siden mens (og positiv test i dag). Jeg har hatt sykluser på 30-33 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Scubalady...

 

Jeg testet positiv FØR ikm jeg. Men hadde lyst å svare deg, da jeg også har nick innen dykking...

 

Jeg holder til på 2.tri. Er 22+5 idag, og har ikke dykket siden november ifjor..

 

Jeg venter mitt første barn og er 35 år. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager etter IKM testet jeg positivt.. Ble positivt like etter, og syntes GODT.. Var en sterk kryss for å si det sånn. Overrasket meg ikke, for hadde en sånn følelse i magen som jeg hadde med nr 1... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...