evigoptimist Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Ser at vi er flere som har ikm i slutten av uka.... Hvordan ligger dere an i symptomjakten jenter?? Jeg har ingen symptomer denne gangen, men må innrømme at jeg likevel allerede har testet, (bare for å være sikker på at jeg ikke er gravid liksom... ) (og det var jeg jo selvfølgelig ikke.....) Og - det hjalp faktisk! Orker ikke å gire meg helt opp, for så lande med et brak, som jeg gjorde sist..... Så nå har jeg gått fra å være optimist - til å bli pessimist.... og det er egentlig litt godt akkurat nå.... Da blir jeg iallefall ikke skuffa........ Lykke til, alle dere andre som snart har ikm - nå er det deres tur!!!!
*lillerosin* Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Fikk besøk av tanta i dag, en dag før... Så nå er det ny pp :-( Hadde masse symtomer og hadde funnet el og timingen var perfekt men den gang ei. Lykke til evigoptemist og dere andre! Skal holde godt på tanta her sånn at ho ikke kommer til dere ;-)
Modesty Blaise Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Jeg har 4 uker siden MA i morgen 13 og forhåpentligvis IKM eller egentlig ikke IKM. På sykehuset sa de at jeg burde ha en eller to menstrasjoner før ny graviditet så jeg får håpe på Tantebesøk fredag. Håper det ikke går for lang tid over. Blir så jæ....utålmodig av å gå å vente på normal syklus...har ikke roen til dette. Gleder meg til å sette igang igjen og håper spiren sitter umiddelbart.
Beth Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Nja, eg er visst blant dei som har ikm 14. april. Ingen teikn til tantebesøk enno, men fekk ømme pupper såpass seint (i går) at eg i grunnen ikkje har noko tru på at den sat nå heller. Dei to gongene eg har vore gravid, hadde eg mistanke lenge før eg testa. Så eg er nok også pessimist, og gidd i alle fall ikkje teste før etter laurdag. Da er det to veker etter positiv EL-test. Ein kan lure på kvifor ein gidd å mase med det. Sukk. Om veret held, blir det hagearbeid i helga. Hyggeleg det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå