Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Noen som kan si sine synspunkter på disse vognene?
minime<3 in belly Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 jeg har kjøpt edge duo fordi den er større dypvogn enn classic
minime<3 in belly Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 også syns jeg den hadde flere valg i farger. ellers er de VELDIG like...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Du kan også velge et Classic-understell til Edge Duo combi'en, det er smalere og lettere. Sport-understellet som Edge'en vanligvis selges med syns jeg er i største laget, hvertfall til bybruk (selv om det er godt å trille, veldig stødig og med vendbart teleskophåndtak). Sjekk sammenligningstabellen på emmaljunga.com, så ser du bedre forskjellene på vognene:-) Jeg må si jeg i det hele tatt er veldig fornøyd med min Edge Duo Combi!
Gjest Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Jeg kjøpte Edge med classic understell. og veldig fornøyd med den. Valgte understellet fordi den var litt mindre og at kurven under bare kan spyles når den blir møkkete. (sportsunderstellet har kurv under i stoff som må tas av for å vaskes)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå