Hilde86**to tette** Skrevet 11. april 2007 #1 Del Skrevet 11. april 2007 Har nå hatt ENORMT sterke rier i snart ei uke. Ble innlagt på føden og trodde at nå var det igang... Men neida... Var hos jordmor 10april og hu sa det at man går slik i en uke så er det tid for fødsel...Men er ikke noe jeg tror på lengre... Har hatt maserier siden uke 32 og er nå i uke 38 og ble alt da forberedt på at fødselen kunne starte nårtid som helst. Men, er i terminuke nå så vi får se hvor lenge det går. Irriterende å vente og vente og vente... og tilbake til disse riene, det er ikke bare sterke kynnere. (Har født før, så kjente forskjell) De er der ca time eller to til så å forsvinne helt. Og i går kjente jeg ikke noe og har ikke enda kjent noe i dag. Ikke engang vanlige kraftige spart fra bebisen... Bare at den driver å strekker på seg nedover. Hodet er festet og alt har vært klart i snart 6 uker nå. Men alikevell så må man vente... Blitt plaget med bekkenløsning de siste dagene og er ordentlig hoven i føtter og hender. Er kokevarm på dagen og går over til normal temp utover kvelden til natten kommer igjen så er jeg varm. Jordmødre har prøvet å kjent etter åpning men er lukket og låst. Men apropos åpning, hvordan skal det kjennes?? Prøver å kjenne etter litt selv til tider etter slike rier, men når knapt livmormunnen... Noen der ute som veit?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8935701-sterke-rier-som-g%C3%A5r-over-igjen-%C3%A5pning-hvordan-kjennes-det-ut-innvendig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
feris *fødeklar :)* Skrevet 11. april 2007 #2 Del Skrevet 11. april 2007 hei! hmm vet ikke helt hvordan det skal kjennes, men det ligger ganske så gøyt oppe virket det som da jordmor sjekket åpning hos meg igår...hadde visst 1 cm åpning og livmorhalsen var kortet sa hun...det gjorde vondt syns jeg da hun drev og knokla der inne ...ugh....hun sa ca 5 dager da skjer d noe,,,,har hatt maserier i natt, ikke noe gøy..blir så sliten....det skjer vel noe snart...er 2 dager over termin dato nå... lykke til da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8935701-sterke-rier-som-g%C3%A5r-over-igjen-%C3%A5pning-hvordan-kjennes-det-ut-innvendig/#findComment-8936216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. april 2007 #3 Del Skrevet 11. april 2007 vet ikke hvordan det kjennes,men har hatt rier i to dager nå,i går var det 45 min mellom de og i dag ca 20 min mellom,har vært veldig varm og veldig kvalm.Veldig irriterede at det ikke skjer noe mere,skal på ullevål i morgen på kontroll,veldig spent på hva de sier der... Lykke til ,håper babyen din kommer snart.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8935701-sterke-rier-som-g%C3%A5r-over-igjen-%C3%A5pning-hvordan-kjennes-det-ut-innvendig/#findComment-8941504 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå