Gå til innhold

Ultralyd på Volvat i Fredrikstad???

Anbefalte innlegg

Hei!!

Bare lurte på om det er noen her inne som har vært på ultralyd på Volvat i Fredrikstad?

Hvordan opplevde du det der?

Er det lang vente tid? Noen som vet eksakt pris? Noen sier 650kr andre sier 900kr...noen som vet?

Får man vite kjønn om de kan se det?

Vurderer å bestille time dit, da vi er veldig nysgjerrige på nurket!

Håper på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8935698-ultralyd-p%C3%A5-volvat-i-fredrikstad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært der inne. Ikke lang vente tid 1-2 uker tenker jeg,var inne i min 14 uke,så de kunne ikke se kjønnet,men har veninnde som har vært der,de sier det om de kan se det. 730 kr bet.vi fikk med 6 bilder av nurket. Mye å bet. for kort tid,syns jeg.Var vel inne i 10-15 min. Mulig prisen varierer. Jeg tok UL så tidlig hadde jeg innvendig UL.

Jeg er nå i uke 22.

Heisann!

Jeg har vært på 2 ultralyder på der, og vi følte oss godt mottat!

Vi fikk nesten bestemme dag og cirka tidspunkt selv, og det er jo kjempe bra for de som er i jobb. Den ene gangen ringte jeg på ettermiddagen, og fikk time morran etter!

Vi var der da jeg var 5+5 og 10+5 uker på vei pga spes omstendigheter og nysgjerrighet. Og etter å nå ha vært på UL på sykehuset i uke 20, så vurderer vi faktisk og bestille en ny time på Volvat isteden. Bedre utstyr og skjerm!! Pris: 600-700 kr.

Lykke til:)

Kjære dere. Dra til Kvinnedoktor på Nøtterøy da vel. Det er da ikke så langt unna. Det går jo hurtigbåt mellom byene våres. Hos Kvinnedoktor driver bruker de 30 min. til 1 timepr.pas. Dvs. til de får gode bilder. De har den råeste ultralydmaskinen med video også. Man får med cd med musikk og slideshow. Bildene er lagt opp slik at du kan printe de selv etterpå. Jeg har laget meg en t-shirt med bilder av babyen vår som er bare så kul...

Du får også med videosnutter. Det er så verdt reisen. Lover...

Det kosta forresten 800 kr med cd og det er en fødselslege med spesialutdannelse i ultralyd som utfører det. Han er kjempehyggelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...