Gå til innhold

#### Skravletråd IKM uke 18 ####

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oioi.. Ja jeg har vært bombesikker på at mensen skulle komme i over en uke nå, så var ikke forberedt på positiv i det hele tatt.. hehe

Stoler ikke så veldig på testen da, siden jeg ikke har noe symptomer at all.. hehe, ikke ømme pupper engang ;)

Skjønner hva du mener, kan jo ikke være gravid før kroppen sier ifra!! uansett hva testene sier. Men en positiv test er en positiv test, er ikke det det de sier?!

Ikke noe ømme pupper på meg heller, så tror ikke det er noe på gang egentlig. Er jo så mange som får ømme pupper. Men kan jo være at vi får det senere.

Annonse

Gratulerer Miriam

Hadde ingen symptomer på at jeg var gravid, da jeg ventet førstemann.

Etterhvert begynte jo magen å vokse og sparkene kom, så jeg var jo aldri i tvil da. Du er utrolig heldig viss du får det likedan som meg, for jeg storkoste meg i svangerskapet. Spydde ikke en eneste gang.

Men kan jo nevna at jeg fikk bekkenløsning og hadde masse kynnere.

Håper du slipper bekkenløsninga ihvertfall. At jeg hadde så mye kynnere torr jeg nok bare var en fordel, for fødselen gikk kjempe bra! han var ute 7 timer etter at vannet gikk

Lykke til

Oi det er jo ikke værst !!!

Forrige gang jeg var gravid lå jeg og spydde hele dagen i flere uker.. var helt dehydrert, og det endte jo selvfølgelig i en ma, så det var mye kjipe uker for ingenting..

Er så kjedelig at det skal være så vanskelig..

Jeg har ikke helt begynt å tenke på lenger enn 1. trimester jeg da, er så forberedt å miste denne gangen og, blir litt sånn når jeg har mistet begge gangene jeg har vært..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...