Gå til innhold

#### Skravletråd IKM uke 18 ####

Anbefalte innlegg

Huff så kjedelig å begynne å blø allerede da ;(

Jeg har ingen symptomer i det hele tatt.. det er jo en uke til jeg har ikm så det er litt vel tidlig å begynne ¨å teste nå.. hehe :)

Dessuten så har jeg bare en test igjen og jeg får mensen akkurat på dagen og klokkeslettet så venter til etter ikm.. Har ikke helt troa på denne pp her gitt ..

Fortsetter under...

har noen av dere opplevd å ha ømme bryster/ brystvorter når dere har eggløsning, for så at denne ømheten forsvinner igjen..og SÅ igjen popper opp igjen før IKM?

jeg bruker å få ømme bryster rundt EL og har det helt fram til etter at TR har kommet...men denne gangen fikk jeg ømme bryster rundt EL, men det forsvant fort og har dukket opp nå i dag igjen...weird

veit ikke hva det betyr jeg...sikkert ingenting menneh

Er så kjedelig å vente på tanta ja... Selv har jeg ikm på mandag, men har litt små murringer nå.. Når jeg har mensen er det skikkelig smerter... Men men, pleier ikke å få murringer så lang tid i forveien!!!

Er uvel og føler meg ikke helt i form heller... Humørsvingninger delux!!!

Så begynner å bli ganske sikker på at det ikke er noe spire der...

Vi får se på mandag...

Jeg har ikke fått ventet over IKM ennå.. Første gangen fikk jeg mensen to dager før, og denne gangen fem før! Hadde igunn IKM på mandag... Så denne pp'en er samboeren min bortreist på jobb, så da får vi ikke blitt med.

Men den gode nyheten er at jeg hsr fått meg ny jobb, så jeg får kommet godt igang med den da! :)

Når det gjelder EL, så tror jeg at jeg kjenner noe i høyre eggstokk når jeg har den, men merker ikke noe ellers..

Jeg har ikm den 3.

Altså på torsdag, så det er jo en heeel uke til..

Men det går sikkert fort da.. har lang helg denne helgen her, 1. mai på tirsdag og en "inneklemt" dag på mandagen ;)

Det er jo noen fordeler ved å jobbe på skolen :)

Annonse

Nå nærmer IKM seg med store skritt her i gården, og kjenner at jeg har veldig lyst til å ta en test :P

Men jeg skal beherske meg til over helgen.

Har hatt ømme bryster i rundt 4-5 dager nå allerede, og de pleier aldri bli ømme før dagen før, eller samme dag som menstruasjonen ankommer.Og de føles fakstisk litt "strammere" enn hva de pleier å være. Hehe.

Mensmurringer har jeg hatt hele veien føles det som, og jeg pleier egentlig aldri kjenne noe til det før den dagen jeg får mensen. Det er slik at når jeg får det, da vet jeg at mensen kommer.

Så føler at dette kommer til å bli en laaaaaaang helg.

Hadde mistet alt håpet for noen dager siden, men kjenner at det bygger seg kraftig opp igjen nå som det nærmer seg... Om det er så positivt gjenstår å se.

Igår begynte jeg å få litt småverk i korsryggen, og utfloden er blitt veldig rennende. Såpass at jeg kjenner det renne "der nede", og må springe å sjekke om det er tanta. Men det er det jo ikke :)

Det jeg synes er rart denne gangen, er at jeg tar det slik med ro med testinga. Tidligere har jeg tatt test på test for å sjekke før IKM, og det var såklart aldri noe. Så kanskje det betyr noe det også?

Hva med dere andre? Hva føler dere?

Det er veldig spennende når man har massevis av symptomer :)

Jeg hadde det forrige mnd, kjempe ømme bryster, kvalm, humørsvingninger, frøs veldig mye, men var nok bare pms gitt :(

Ja 3. mai er jo en liten evighet.. hehe :)

Det er jo mange det klaffer for første pp da, har vært en del her inne i det siste hvertfall !

Dette er bare 3 pp etter ma for meg da, men har jo prøvd ganske så mange pp tilsammen..

Men jeg har jo blitt fort gravid egentlig da, så satser på det går fort denne gangen og, og at spiren klamrer seg litt bedre fast ;)

Hei:)

Så koselig at du plukker oss opp igjen, Miriam:)

Er innom et par ganger i uken, og koser meg her:)

Jeg tror ikke det er noen spire på gang her... Har ingen symptomer utenom det vanlige, og jeg kjenner skikkelig etter...;) Har IKM 06.mai...

Ååå, jeg håper det er mange av oss som får flytte over i første tri - selv om jeg antar jeg fortsetter her selv:(

Hvordan går det med deg??

Annonse

Må jo det ;) er jo så spennende.

For meg selv så er jeg ganske så sikker på at det ikke har skjedd noe denne mnd.. Eneste "symptomet" jeg har er humørsvingninger, men det er nok fordi jeg er pms.. stakkars samboern min :)

Men, men det er jo spennende uansett da, og spennende å se hvordan det går med de andre og..

Hvordan er det med symptomene deres?? Er dere like skrekkslagne hypokondere som meg??? Jeg har humørsvingninger så det holder, og tidvis veldig vondt i magen. Har vært sikker på an TR kommer som syndefloden flere ganger i løpet av helga og dagen i dag, men neida, hun holder meg bare på pinebenken!! Har allerede testet tre morgener... Ikke testoman jeg...;)

Uff, denne perioden var jammen ikke hyggelig!!! Samtidig lever jeg i håpet så lenge TR ikke er her--;)

Har forresten IKM på SØNDAG som kommer, så du kan trygt si jeg er litt overivrig med testene, hehe;)

OIOIOI.. heheh :)

Ja det var litt tidlig testing ja, er jo ikke så rart at de blir negative, for det er ingen tester som slår ut så tidlig ;)

Har ingen symptomer, bortsett fra humørsvingninger og stikkinger i underlivet, men det er jo symptomer på tr og, så er ikke så veldig positiv denne mnd her..

Blir ikke noe testing på meg denne mnd før jeg evnt er lenge over ikm, har bare en test igjen og da gidder jeg ikke bruke den før det evnt er nødvendig :) Får bestille meg noe tester snart, men bestemte med for å bruke opp den jeg hadde før jeg bestiller nye, da gjør jeg ikke sånn som deg - bitteliten - og tester hele uka.. hehe ;)

hmm..jeg oppdaga på el-kalenderen at det var i går jeg egentlig skulle hatt mensen og ikke i dag...har ikke sett eller hørt noe fra tanta enda såeh...og er det ikke typisk, nå er jeg fri for tester :-p men jeg tørr ikke teste enda..jeg får bare vente og se om ikk TR plutselig dukker opp

jeg fryser, har vondt i hodet, vondt i puppene, stikkinger i nedre del av magen, oppblåst og har rar følelse i tannkjøttet...ingen tante enda...men så slem som hu er så popper hu vell opp snart tenker jeg..

det er ei tante jeg godt kunne klart meg uten :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...