Gå til innhold

slutte på p-pillen ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på p-piller i snart 5 år i strekk. Bestemte meg for å slutte med den når jeg var ferdig med brettet. Men etter mye stress, så klarte jeg utrolig nok å 'glemme' å slutte!!! Hallo.. går det ann?? Begynte på nytt brett automatisk :/ Dette var torsdag. Bestemte meg på søndag for at jeg skulle slutte, og har da gått 4 piller "inn i" brettet. Har da altså ikke tatt piller siden søndag. Var dette dumt av meg? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mange som sier at det er dumt å slutte midt i et pille brett, fordi da ¨får du uregelmessig mensen..

Men tror det er veeeldig individuelt, for jeg rota og knota med disse pillene, og sluttet midt i et brett, og jeg har hatt stabil syklus på 28 dager siden..

Så det har ikke nødvendigvis så mye å si, men det er vel best p kjøre løpet helt ut.. :)

Skrevet

ok.. men er vel ikke noe vits å begynne på i gjen med p-pille nå. Har jo allerede latt vær å ta 3 piller.. Uff.. at det går ann.. :/

Skrevet

når man avslutter midt i et brett får man som regel mensen et par dager etter man slutter midt i brettet.

syklusen stabiliserer seg etter 1 til to måneder/sykluser.

Skrevet

men kan jeg begynne på i gjen på brettet no ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...