Tasselur Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Tr kom med brask og bram i dag, etter lange sykluser i det siste var jeg jo nesten uforberedt. Tror jammen jeg må på butikken og handle inn "det nødvendige" etterpå! Noen andre som ser fram til å prøve på en januarbebis?? Her satses det på 2. hver dag etter at tr har dratt sin vei og til hun skulle ha kommet etter det. (Noe hun selvfølgelig ikke gjør. ) Og siden jeg faktisk fant el forrige syklus prøver jeg igjen denne gangen også. Liker tester! Hva med dere, noen spesiell taktikk?
Charla Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Jepp....tr kom som syndefloden den 10.........har mistet endel håp nå. Det tynger å tenke så mye på det, men vi prøver nå fortsatt. Ønsker så inderlig et barn til. Skal på utredning til uka...........Lykke til med prøvingen:)
Bitteliten mor:) Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Vi prøver igjen denne mnd også Tr kom og gikk kort og intensivt (SA tror jeg - uke 6) i påsken, så jeg satser på at jeg er en del av statistikken og er ekstra fruktbar nå fremover.... Tror vi kliner til med hver tredje dag her, skal ikke ha sex for tett for sæden lager en "plugg" av seg selv for i hindre uvedkommende inn til egget har jeg lest?? Men litt ekstra helgekos er jo aldri å forakte så vi er ikke så nøye egentlig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå