Gå til innhold

Prøvde termin-kalkulatoren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde den termin kalkulatoren her inne på sidene,så fant den ut at antatt befruktning var den 9.april,altså den dagen jeg skulle hatt mensen.Så har jeg gått på minipillen den siste tiden,og ikke vært like flink å ta den regelmessig,så hadde vi ubeskyttet sex den 8.april og da hadde jeg ikke tatt pillen siden 7.april.

Og etter denn minipillen så var jeg ikke beskyttet av forrige pille da vi hadde ubeskyttet sex.

Men kan jeg bli befruktet så tidlig som i løpet av dagen etter jeg har hatt sex???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.....du sier at du har tatt minipillen uregelmessig. Minipillen krever at du tar den innenfor et 3 timers intervall. Drøyer det mer enn 27 timer mellom 2 piller, kan du få EL og bli gravid. Det har sikkert ikke noe med den ene pillen du glemte å ta den 7. el 8. april å gjøre, men heller at du 2-3 uker tidligere drøyde litt lenge med en eller flere piller. Er du ikke glad for å være gravid?

Skrevet

Hm,godt poeng,det har jeg ikke tenkt på.

Jeg har fødselsangst,og jeg er redd for å si det tl samboeren min hvis det er SIKKERT at jeg er gravid,barnet er i tilfele ikke planlagt.

Men jeg er faktisk verpesyk,men veldig redd...

Kommer definitivt til å beholde barnet hvsi jeg er gravid:).

Jeg tok enda en test i dag,da kunne jeg klarere se omrisset av streken og skygge,men kke noe sææærlig farge liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...