Gjest Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Siden jeg er ny her så lurer jeg på hvem dere andre koselig jenter er her inne Kanskje dere vil fortelle litt om dere selv? Jeg er 21 år, blir 22 snart.. Førsteårsstudent. Bor i Trondheim sammen med min kjære (han er 25, snart 26). Har bodd sammen i et år nå, vært sammen snart et og halvt år. Jeg lengter etter en liten bebis, men sambo er ikke klar. Mulig vi skal prøve om 1 år Så jeg håper tiden går fort frem til da!
*tybber* Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Hei kristka! ) Koselig med nye folk her inne! Jeg er 21, blir 22 snart jeg også! *hihi* Er utdannet barne- og ungdomsarbeider, men er fortiden uten jobb. En 100% fast jobb er alt vi venter på før prøvingen begynner! ) Vi har straks vært sammen i 2 år, bodd sammen i 1,5! ;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Jeg er 20 (blir 21 i juli) Går første året på spes.ped på UiO og jobber som personlig assistent. Sambo er 23 (24 i aug). Vi har vært sammen i 4 år og bodd sammen i ett. Sambo var helt motstander av å få baby for noen mnd siden, men nå er han godt på gli. Vi bruker ikke prev. Bruker pearly, men han bryr seg ikke om de røde dagene, han vil bare vite når han tar en risk. Så håper jeg får en spire i magen min snart=)
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Hei... Jeg er 24 og sambo 27. Vi har en liten gutt på 3 år sammen...Vi har vært sammen litt over 6 år og bodd sammen litt over 5...=o) Sambo jobber til vanlig for 4 by-kiosker(det skal bli 7 tilsammen men ennå ikke blitt bestemt hvor de 3 andre ksal være) i Oslo... Jeg studerer nå for å få generell studiekompetanse, dette trenger jeg får å komme inn på sykepleien sånn at jeg senere kan bli jordmor...(må jo gå jordmorlinja også da...hihi) Som alle vet her inne så er jeg veeeeeeeldig klar for en liten en til men sambo har av den oppfatningen av at vi ikke vil klare det økonomisk...=o(...men virker som om han er på gli nå.. Hmmm...håper å begynne å prøve til sommer da..Sånn ca fra mai juni og utover...pga det økonomiske... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå