Gå til innhold

Huff, ikke så lykkelig lenger nei! :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sier plutselig sambo at han ikke vil ha sex i det hele tatt før pearlyen har kommet inn i syklusen min!

Og nå mener han det!!

Han vil ikke engang ha sex ETTER at jeg har hatt EL engang. Da er det jo null sjans for å bli gravid!

Sa til han: "Du må virkelig synes det hadde vært verdens undergang om jeg ble gravid nå!"

"Sikkert" sa han bare..

ÅÅ, hva skjer? Hvorfor er han sånn? :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, føler med deg!! :(

Håper han ombestemmer seg igjen da. Og at det kan snike seg inn en liten spire hos deg snart ;)

Trøsteklem fra meg :)

Skrevet

KAN hende jeg får han med på å ha sex etter dag 19 i syklusen, vi får se.. Det er jo null sjans for å bli gravid da, og han så det svart på hvitt nå! (Viste han noe fra BliGravid siden..)

Takk for trøsteklemmen! ;o)

Skrevet

Å så utrolig irriterende da!!=( Kan dere ikke bruke kondom heller?

Og etter EL da, da er det jo helt trygt. Så dårlig gjort.

Kanskje han bare har en dårlig dag=(

Skrevet

Joda, kan bruke kondom, men han skal ha MEG til å kjøpe det, og det gidder jeg rett og slett ikke! Når jeg har stått for prevensjon gjennom begge dissa åra vi har vært sammen, OG kjøpt en j**** pearly til 2000,- så kan han for guds skyld kjøpe en stakkars pakke kondomer altså!!

Men vi får se hva det blir til! =P

Skrevet

uff...så kjeldelig tanta til celine....føler med deg!:( og jeg er helt enig i det siste innlegget ditt! gutta kan jaggu stå for prev hvis det er himla viktig for dem!sambo prøvde seg med noe sånt han også ved å få meg til å skaffe prev men det kommer ikke på tale! jeg kan stå for eggløsningstestene og sørege for å ha mest mulig kontroll på syklusen men utover det for han stå for!jeg gidder ikke å stå på pinne for han....og det gadd ikke han så han mente på at vi heller burde holde oss unna sex til syklusen var stabil hvis vi ikke hadde kondom eller noe sånt og det er greit sa jeg!men så viste det seg at han ville heller hoppe av i svingen med eggløsningstester og det funker greit for meg det:)

uansett så håper jeg det ordner seg for deg!kan nok hende han bare har en dårlig dag....

Skrevet

Ikke sant! Klarer meg uten sex jeg, hvis det er det han vil! =P

Vi har jo hoppa av i svingen de siste dagene, men nå vil han visst ikke det lenger!

Akkurat nå sitter han å leser det jeg skriver, haha! =P

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt... skulle dere ikke prøve når du fikk jobb? Og det har du fått nå, eller er det bare barnehagejobb som teller? Uansett er det frustrerende når mannfolka holder på sånn. Usj....

Skrevet

Den jobben her er bare to kvelder i uka, pluss annenhver søndag eller noe sånn! Altså laaaangt ifta 100%! ;o)

Skrevet

Jeg skjønner... nei, det er nok hardt å få babysvømstilling i 100 %. Det var jo drømmen min en gang, heh, men jeg har lagt fra meg den nå. Har tenkt å ta det opp igjen når jeg får egne barn og har meg en annen jobb også. Ideelt 80 % sykepleier, 20 % babysvømmeinstruktør (eller noe sånt)

Jeg håper da for din skyld at det blir noe kos i heimen. Hvor lenge tror du det går før perlyen er inne i syklusen din?

Skrevet

Nei, det går ikke. Har aldri vært på utkikk etter jobb som babysvømmingsinstruktør da, var bare ren tilfeldighet at svigermor så at de trengte det der ho trener i går..

Hmm.. Det tar nok alt fra 2-3-4 mnd tenker jeg. Men tror sambo sa i stad at det var greit med sex mellom EL og mensen! :o)

Så det ble LITT bedre! *hihi*

Gjest miang20&alicja, ks24.05.07!
Skrevet

Asj så trist :((

Skrevet

HVA??????

Uff av meg...Så kjip han var nå da...=o(...Jaja...Håper han kommer rundt snart igjen...Han forandrer mening hele tiden synes jeg...

Vel..jaja...Masse klemmer i din retning...hihi=o)

klem

Skrevet

Ja det var veldig kjedelig å høre det i går!! :o(

Ble ordentlig deppa..

Men, får kanskje fortelle: vi hadde sex alikevel i går! *hihi*

Bare litt da, fullførte ikke liksom..

Og han visste tilogmed at jeg skulle ha EL i dag! =P

Tror jeg skal ta alt han sier med en klype salt nå fremover jeg!

Mannen min vettu, vet ikke helt hva han vil nå tror jeg!

Skrevet

Så rar han er...

Hva med å spørre han om dette: "Kjære? Kan ikke vi bare ha sex uten prev og skulle noe, ja så skjer det..."Ikke planlegge men skulle "uhellet" være ute så er han jo med på det..Eller??Bare så lenge han vet når du har EL...Eller høres dette helt på tryne..hehe...

Godt dere ble "venner" igjen da.hihi...

tror du kan ta det med en klype salt men ikke for mye salt da..hihi...

Klem

Skrevet

Huff.... Dette hørtes absolutt ikke noe gøy ut.... Synd det er sånn da... Får bruke gummi så lenge da?

Jeg leste at du hadde fått jobb da ;) Gratulerer så kjempemye ;) Utrolig bra!!! =)

Du får vel nesten trøste deg med det så lenge da... Mannfolk er mannfolk, ikke akkurat de letteste å forstå seg på!!

Skrevet

Ops =p Leste ikke siste innlegget jeg... men høres ut som om mannen din er ganske forvirra for tida =p hehe... Får gjøre det beste ut av det da, å satse på at det blir mer moro i sengehalmen fremover ;)

Skrevet

Vi snakka om det i går, at det hadde ikke vært verdens undergang om jeg ble gravid, for jeg får meg en eller annen jobb HVIS det skulle skje. Men ordentlige prøvere blir vi ikke før jeg har 100% jobb! :o)

Jeg synes det er HELT greit å hoppe av i svingen, så da håper jeg vi fortsetter med det! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...