Gå til innhold

Hørte hjertelyden :DDD Tidlig...???


*Netta* har 2 prinsesser <3

Anbefalte innlegg

Det er den fineste lyden jeg noensinne har hørt!!! <3<3<3

Jeg er bare 9+3, så legen lurte på om jeg kanskje var lenger på vei enn vi tror :P Oiiii... Spennende.... Flere som har hørt noe såpass tidlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Gratulerer med d:)

 

Jeg var på min første kontroll i dag, er 9+4 og fikk også en iul, men ingen hjertebank å høre... Så "egget"(som legen sa) og "næringsposen". Gjorde meg litt nervøs, etter som så mange andre har sagt at de har fått høre hjertebank så tidlig, men legen mente det var tidlig enda.

Gleder meg til neste gang, kanskje hører vi noe da.

 

Kos deg så lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var til ul da jeg var 7+2, og hørte da hjertelyd. Fikk inntrykk av at det var helt normalt- men det er vel individuelle forskjeller sikkert. Var en flott lyd ja!! Fantastisk å kunne høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heildiggriser!

 

jeg er 22+2 i dag og har ennå ikke hørt skkelig hjertelyd! Fikk så vidt inn litt superhurtig banking i uke 18, men knøttet snudde seg visst vekk før vi fikk telt antall pulsslag og sånt.

 

Men tar det med ro, jeg. Har jo vært på ul og sett at det er en baby inni der, og den sparker masse hver dag - og har gjort det siden uke 15 ca :D

 

 

Så til dere som er bekymra for at der ikke har hørt lyd i 1. tri - ikke no sterss. babyen er liten og vil snu seg unna pga at måleapparatet lager bråk for den + at morkaka kan ligge ut mot magen (som hos meg) og fungere som lyddemper.

 

Kos derer videre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen ganger hører man hjerte lyden litt senere,pga at morkaken kan ligge slik til ,at man ikke hører godt.Spesiellt visst morkaken ligger langt nede og stenger litt for lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...