dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 noen som vet hvor lenge man har karantene etter kirurgiske inngrep? tok Lap for 7 uker siden,så regner med at det går bra,men vet at tattoveringer og sånnt gir 6 mnd karantene. kan jo bare ringe å høre,men tenkte å høre med dere først. har time på fredag.
Måånestråle Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Jeg husker ikke, men vet der er en 4 ukers grense, og så er der en 6mnd grense som du sier... Kan du ikke informere oss her inne når du finner det ut?
Dizzie_mortil3 Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Og så er det en karantene tid dersom man har vært gravid (mest aktuelt her inne for oss som har mistet kanskje), tror det er 6 mnd det også?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2007 ok,ikke akkurat det jeg trenger å bekymre meg over...hehe
Gjest Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Jeg tror det var 6 mnd. dersom du hadde narkose under inngrepet ihvertfall..Mener det var det jeg måtte vente. Dersom du har tatt medisiner er det 3 mnd. etter endt medisinering (var ihvertfall det jeg fikk beskjed om sist..)
Dotten Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Skrev masse her, men slettet det.... Gå heller inn på denne linken http://www.blodbanken-oslo.no/blodbanken/blodbanken.html og velg praktisk informasjon. Eller denne linken http://www.blodbanken-oslo.no/praktisk/kanikke.html Her står det meste
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 HA!! blodgiver? det er noe tull det opplegget der... Jeg ville bli det jeg også, men jeg hadde tatoveringer og slikt, og selv om det var flere år siden så fikk jeg ikke lov...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2007 var inne på de sidene,men fant ikke noe om det der. får ringe i morgen. har hatt narkose 2 ganger etter jul,så kan jo være jeg blir utestengt noen mnd. gir rapport:-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. april 2007 da har jeg fått svar. du får 6 mnd karantene etter Lap. kjekt å vite,så slipper man å møte opp forgjeves...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå