Gå til innhold

Dilemma....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barnefaren og eg gjorde da slutt for ca 3 veker siden. Han kasta meg bokstavlig talt ut av huset. Og i begynnelsen så oppførte han seg som ein drittsekk. Begynte å flørte med andre jenter (han gjorde da mens me var sammen og) og sendte mld til meg om at eg få berre komme og hente tingene mine før han hiver dei ut av huset. Eine dagen så ville han ikkje ha noke å gjera med jenta vår og den andre dagen så ville han gjere alt for å vere mest mulig sammen med ho. Men etter ei veka tid, så sendte han mld om at han ikkje kunne leve uten meg og at han savner og elsker meg. Han lovte han aldri skulle gjere dei tinga som han gjorde mens me var sammen og at han skulle styre tempermentet sitt. Han er òg villig til å flytte til heimbyen min. Så i det siste så har han vert lammet sjølv.

Foreldrene mine er ikkje så keen på han no. Dei vil helst at eg skal kutte han ut, men eg kan ikkje det. Han er tross alt faren.

Så neste torsdag skal eg hente tingene mine og få dei i den nye leiligheten min. Om han kjem etter, veit eg ikkje enno. Han seie at han kan få seg jobb her inne og alt.

Problemet mitt er at eg veit ikkje kva eg skal gjere.... Eg veit at eg kjem til å klare meg aleina, men eg savner å dele alle tingene med han.

Eg veit ikkje heilt om dere forstod dette, men eg måtte nett få sagt dette.

Fortsetter under...

Høres ut som en veldig ustabil kar d der...

D kommer heilt ann på ka du føle, føle du nesten 100% at dettan blir å årdne seg så kan du jo selv se om du vil satse på han..

Vesst eg va i din situvasjon, så hadde eg ikkje heilt klart å glømt at han faktisk kasta ut den gravide dama si..

Hadde hvert ganske så skeptisk, men hadde kanskje gitt han en ny sjanse eller en prøveperiode...

Du har jo både deg sjøl, og babyen å tenke på no...

Åg da må du tenke på ka du usette babyen dåkkers for... D e ikkje bra å vokse opp me menneska som e kjempe ustabil, så vesst han ikkje skjerpe seg etter denna episoden, hvis han får en ny sjanse, da hadde eg forlatt han, og ikkje sett tbake..

Men d e ka eg ville gjort ut i fra dette innlegget.

D e jo ikkje sekkert at d eg ville gjort e d rette for deg da..

Hvis eg hadde hvert ilag me barnefaren så hadde dattra mi vokst opp i et hjem me bare krangling, og d valgte eg å ikkje utsette ho for:)

Uannsett ka du gjør, så lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...