Swopie87-StoreSøs+LilleSøs Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Da har jeg sluttet på pilla!...men.. gummien ligger klar.. hehe =) Håper sambo blir litt mindre oppmerksom på å huske på den etterhvert.. hehe.. Skal på jobbintervju på tirsdag, så nå går ting framover =) Mangler bare å få sambo hjem fra millitæret nå.. ;o)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Såå deilig da! ) Slutta selv for noen uker siden, og det er såå deilig altså! Jeg bruker pearly da, og sambo sa det ble null sex frem til den viste grønt. Hmm.. DEN klarte han ikke å holde men! =P Vi hopper av i svingen da.. Håper din også syns det er greit etterhvert! Kjeeedelig med kondom a gitt! =P Vet du om han får dimma tidligere fra militæret eller? Min kom hjem for 1 mnd siden ca. Da hadde han vært borte i ett år, så vet hvordan du har det! ( Lykke til på jobbintervju da, swopie! ;o)
*tybber* Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Fikk trykka på anonym-knappen jeg jo! *haha*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Så deilig da=) Håper han ikke bruker kondom særlig lenge! Masse lykke til på jobbintervju=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå