Gå til innhold

flere som har humørsvingninger?

Anbefalte innlegg

det må være helt forferdelig å bo med meg om dagen, jeg kan le i det ene minuttet, og pluttselig bli sint eller gråte over bittesåm ting. jeg skjelte tilogmed ut samboeren min her om dagen fordi han dro en halvtime seinere fra jobb enn han hadde sagt. fikk så dårlig samvittighet etterpå, så da gråt jeg.

noen flere som ha det slik??vær så snill å si at jeg ikke er den eneste..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8933907-flere-som-har-hum%C3%B8rsvingninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene vennen....Hormonene kommer og går...Men føler jeg er bedre...Her smeltes det med dører og jeg slengte støvsugeren i gulvet en gang bare for å få ut sinne...

Det var ikke noe spesiellt men har vært innmari sur til tider.

Er nå 9 uker i morgen og føler meg mere stabil nå..De mannfolka kan jo godt få sin tørn de og, vi går jo her i 9 mnd og puster og preser og sliter med vårt for at også de skal få en arving.......Litt godt å tenke slik å er det ikke det da???HEHE

Annonse

Velkommen til hormonklubben!!!!!!

Det var slik jeg fant ut at jeg var gravid. Skulle fortelle noe til min mann og måtte svelge flere ganger for ikke å gråte. Det er veldig unormalt for å være meg, he he...

Er ikke annet å gjøre enn å henge med så godt man kan. Det går jo over etter hvert:-)

Huff vet nøyaktig hvordan det er. ikke noe særlig morsomt når det går utover andre i grunn, blir bare kalt hormontrollet av typen min. Hadde faktisk en kjempe krangel idag pga jeg bare buser ut med ting jeg egentlig ikke mener og ikke vil si. Huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...