Swopie87-StoreSøs+LilleSøs Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 veier 94 kg og er 170 høy.. har gått opp 23kg, på et og halvt år.. vil gjerne gå de ned igjen... Noen som har noen tips? Jeg og sambo har pratet litt om prøving, men det jeg er redd for nå, er at vekta mi kan være med på å ødelegge litt.. hvor mye overvekting er man før det begynner å bli problemer med å bli gravid...?
Kaosmamma' n Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Du skal være ganske så overvektig før du får problemer med å bli gravid. Har selv vært +90 når jeg har blitt gravid de 2 siste gangene. Lykke til!
Ranveig R Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Eg blei nettopp gravid med startvekt på 96kg (174cm høg). Her inne er det mange store damer som er gravide, så det kan ikkje vere SÅ vanskeleg å få det til i alle fall ) Det beste tipset eg har til deg viss du vil ned i vekt er å melde deg på eit Grete Roede-kurs. Det blei redninga for meg, og eg klarte å gå ned ein del kg før eg blei gravid for andre gong. Grete Roede kan du gå på sjølv om du blir gravid undervegs, berre gje beskjed til kursleiaren. Sjølv skal eg begynne igjen på kurs så snart kvalmen gir seg så eg får eit meir naturleg forhold til mat (no er det på det triste stadiet at eg vil ete det som er minst ubehageleg å kaste opp igjen ;-p). Velkommen skal du vere i alle fall, eg trur ikkje vekta di vil gje deg problem med å bli gravid så sant du er ellers frisk og rask )
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Jeg er 114 kg, men hadde ingen problemer med å bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå