nenepus Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Hei. Jeg har gått over min mens dato som skulle vært på mandag. To dager før så begynte det å murre,men ikke mye,så da tenkte jeg at nå kommer mensen. Mn d gjorde den altså ikke,murringen i magen har gått fra vond,til enda vondere,i sidene (spesielt høyre).'Og korsryggen er så øm til tider at jeg blir gal,j\har en merkelig smak i munnen,svimmel,dårlig om morgenen,blir bilsjuk.... Jeg tok sånn strips test dagen etter forventet mens,svak skyggestrek,tok en ny i dag,en liten liten smule tydeigere skyggestrek. Hva tror dere?Har aldri vært gravid så jeg vet ikke så mye
gullfunn Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Hei Prøv en CB test de skal jo vær veldig nøyaktige og slå ut når du har gått over IKM som du har gjort. Høres ut for meg at du har alle tegn på å være gravid. Lykke til!
nenepus Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 Tusen takk gullfunn:), Jeg har vært å kjøpt cb i dag faktisk,har sett at alle anbefaler folk å kjøpe den,så jeg tror jeg skal teste i morgen tidlig(hvis jeg klarer å vente helt til da). Hmm,mange tegn på graviditet ja,det skal jeg huske
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 hver gang jeg har hatt skyggestrek, har jeg vaert gravid.. tror det er tilfellet hos deg ogsaa. *krysse fingre*
nenepus Skrevet 11. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2007 åå,jeg blir helt kilen i magen:),jeg hater å vente
Måånestråle Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Jeg hadde masse mensmurringer når jeg var gravid for en kort stund siden, så jeg krysser fingrene for deg og CB testen i morgen tidlig!! Jeg testa midt på natta fordi jeg våkna og måtte tisse, og vi endte opp med å ligge og stirre i taket resten av natta. Fikk ikke sove!!!
nenepus Skrevet 11. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2007 hehe,det kan jeg tenke meg at dere gjorde:),så utrolig koselig. Men hvis jeg får positiv test så er det allikevel noe som gjenstår. "barnet" er ikke planlagt,og jeg må jo også si det til min samboer,det er vel det jeg gruer meg mest til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå