tårolilja Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Prøver å bli gravid for første gang (32 år) og er ny i forhold til alt som har med graviditet å gjøre. Sluttet med p-pillene for et halvt år siden. De siste månedene har jeg brukt eggløsningstester som har gitt utslag på dag 14. Har hatt stabil syklus på ca 28 dager. Men 2 måneder nå har menstruasjon kommet på dag 21. Ettersom jeg forstår er det omkring disse tider egget burde ha festet seg. Noen som vet hvorfor dette skjer? Er det noe som forårsaker denne tidlige menstruasjonen? Takk for svar:-)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 hm, jeg er ikke helt sikker, men kan jo være at el har kommet før? hadde noen mnd selv, hvor jeg fikk mens på dag 21-32, men vet ikke heeelt hva det kommer av. det stabiliserte seg etterhvert
tårolilja Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 Fikk påvist el for fem dager siden... Burde vel ikke få mens nå. Foreløpig bare brunaktig utflod, men kjenner alle "symptomer" på at mensen kommer. *Sukk* Det er så mye jeg lurer på. Kan noe være galt f.eks.?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Den brune utfloden er bare spotting, dvs. at mensen starter først den dagen du har skikkelig blødning. Jeg er også plaget med spotting, og vet hvor kjedelig det er, men jeg har vært igjennom utredning og gyn. sier at denne utfloden ikke er noe å bry seg om. :-)
tårolilja Skrevet 12. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2007 Vel da kom mensen igjen... 7 dager etter eggløsning. Skjønner ikke hva som skjer med syklusene mine jeg. Forvirret? Ja! Men takk for svar :-) Godt å vite at man ikke er helt "rar".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå