Gå til innhold

prøvefri måned..hmmm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :-)

Hadde tenkt å holde oss i skinnet denne måneden pga mye stress mm, har ikke tempet eller noe - men sirklet meg inn på EL tidspunkt og var sexfrie dagene rundt.....

Er i pp 12 - og trodde jeg hadde god oversikt over syklusen nå...

MEN, det er nå 5 uker siden sist IKM, dvs at TR er bra på overtid. Så enten må jeg ha mistolket EL og den kom senere enn jeg regnet med, ellers så er jeg på overtid... uansett så hjalp det lite med sexfrie dager....

VEl, jeg får vel bare vente å se - TR dukker vel opp snart tenker jeg :-)

Lykke til alle dere go`jenter her inne :-)

Klem,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tussilussi!!!!Du er tilbake!!!!Har lurt på hvor det ble av deg!!Håper du er gravid nå!!Har du testa?

Skrevet

hehe.. er ikke det typisk da? Den måneden man IKKE prøver, da skal den sitte...!! ;) Du får ta en test en dag da vettu. Krysser fingrene for deg, jeg. Lykke til!!

Skrevet

Hei,hei!!!

Måtte legge inn et innlegg med en "etterlysning" på deg her om dagen.... Lurte på hvor du var blitt av.. Så hyggelig å ha deg tilbake.

Sist vi var inne på samme innlegg,var på 1.trimester. Men nå er jeg her igjen. Spiren min ble ikke annet enn et fosteranlegg og en fostersekk,endte i MA 16.mars.

Hvordan har du det??

Masse lykke til videre!!!!!

Klem,

Skrevet

Hei på dere jenter :-)

Er ikke så m,ye aktiv her nå, blir litt stressa og syns tiden går så innmari treigt...

Vel, er på dag 36 (?) tror jeg, masse menssmerter, men ikke tegn til TR.

Ble litt bekymret, da jeg går på endel medisiner hvor man helst ikke skal være gravid.... og testet for sikkerhets skyld i dag... den var klart negativ. Så da er det nok bare kroppen som er litt i ulage pga infeksjonen.

Håper TR dukker opp snart - for jeg har likesom gått og drømt om januarbaby igjen..... gutten min er født 2 januar :-)

Så synd at det ikke gikk bra med deg, Rosa.....

Krysser fingrene for deg videre, vennen :-)

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...