Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Uff, igår kjeftet jeg på datteren vår ordentlig hele to ganger. Hun hadde oppført seg mindre bra, men likevel. Og fireåringen sier at da blir hun lei seg... Jeg la meg med verdens dårligste samvittighet, men heldigvis var alt greit for henne etter kort tid. Kjenner jeg får kort lunte en visst tid i syklusen ja. Hun er verden herligste jente, og vi skulle så gjerne gitt henne et søsken. Men jeg kjenner PMSen for fullt - igjen- dessverre. Så nå er det straks pp 22 for oss. Hva gjør dere andre for å holde ut langvarig prøving?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Vi begynte med utredning etter 1/2 år med prøving, og etter det gikk det slag-i-slag med Pergo, inseminering (AIH) og prøverør (ICSI). Tror aldri i verden at jeg hadde holdt ut i 22pp med "bare" prøving hjemme i egen seng... Har dere vært igjennom utredning? Hilsen
Gjest Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Uff ja, en kan bli helt utslitt av all denne prøvinga og alle skuffelsene måned etter måned. Er enig i at du burde prøve å få en utredning, om du ikke har fått det. Det gir i hvert fall noen svar. Kanskje pergo gi susen for deg!?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Takk for svar! Vi var gjennom utredning før vi fikk datteren vår. Konklusjonen var elendig sædkvalitet, alt ok med meg. Hadde to spontanaborter før vi fikk henne. Hadde en i mai ifjor, så jeg kan vel bli gravid. Tror ikke jeg/vi får pergo eller annen utredning nå, var hos gynekolog etter siste SAen og han snakket da om prøverør el adopsjon - uten at jeg tok det opp. Det er ikke aktuelt for oss, så da blir det egenprøving. Men det tar på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå