Gå til innhold

Hvor mange gir fast føde? og hvor gamle er barna?


meg og min lillle sønn

Anbefalte innlegg

Ga lillegutt på 4,5 mnd enlita skje nestle risgrøt i går kveld. Det metse rant ut igjen men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snuppa mi får litt grøt innimellom ,greit å ta lite på skjea av gangen .De er kun vandt til å suge og skjea kommer litt i veien .Lager tynn grøt.........Snuppa ble født 3 des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer enda, lillegutt er 3mnd å 15 dager gammel.

Merker han krever mer nå, mer våken om natta. Skal på kontroll til fredag. Skal høre med helsesøster da hva hun anbefaler.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte så vitt med litt grøt til min lille på mandag 10/4.

Han er født 25/12 og er 3,5 mnd.

Søskenene var også ca dette da de begynte med litt grøt. Er jo håpløst at de vokner 3-4 ganger pr natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten er 4.5 mnd, og begynte med maisgrøt for en uke siden. Har gitt noen skjeer og økt på. Han liker det! Begynt å gape mot skjea, hehe. Også blir han utålmodig hvis jeg ikke er rask nok, så det er tydelig at han syns det er godt. Søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenta mi spiser grøt innimellom ,har også beg med middag .....idag fikk hun middagsglass (grønnsaker)fra helsekost (merket helios)det sto at jeg kunne tilsette litt smør.......hun likte det kjempegodt......har også kjøpt hirse barnegrøt der og den er mild og god ,mykere i konsistensen enn nestle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fullammer.... men har begynt å gi noen små teskjeer med mais grøt om kvelden... Blander det med mm. Hun gaper høyt og tar tak i hånda mi og "hjelper" den inn i munnene...... flir..... veldig ivrig på å få smake:)))) Hun er 4 mnd......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...