Gå til innhold

Gjeeeeesp - jeg er så trøtt


Reidis

Anbefalte innlegg

Sitter på jobb, kjeder meg litt (ikke for mye å gjøre i dag). Leser innleggene her og gjesper for meg selv. Litt under to timer til arbeidsdagen er over.

Var hos legen i går på 1. kontroll og må visst begynne å ta jern. Kanskje det er derfor jeg bare holder til lunsj og er stuptrøtt etterpå.

 

Tenker å finne på noe enkelt til middag til min lille datter på 3, for så å sette på Pippi, slik at jeg kanskje kan få en bitteliten dupp på sofaen samtidig - det gleder jeg meg til :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅ, jeg kjenner meg igjen. Sliter med å holde meg våken for tiden, gjesper hele tiden, sovner på toget til og fra jobb, og hvor ble det av tv-kvelden???

 

Herregud, slitsomt! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I seng kl 21 og våkner selvsagt halv seks om morran (45 min før jeg må) fordi jeg må tisse.

 

Og verre skal det bli ...

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt på vei er dere? Merker at trøttheten begynner så vidt å gå over, men du kan stille klokka etter når jeg våkner og må tisse. Hver morgen, kl. halv fem.. Og som du sier Reidis, verre blir det... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette blir bare bedre og bedre. Noen ting ser jeg ikke så veldig fram til.. legg-kramper, halsbrann, ikke-sove-på-magen, vann både her og der... BADEVEKTA!

 

Men, når jeg tenker på hva alt dette fører fram til, er det jammen verdt det! Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å glede deg tror jeg :-)

Leggkramper fikk jeg forresten for første gang i går, hurra...

Og badevekta har jeg lyst til å kaste..

 

Men jeg klager ikke, gleder meg MASSE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, badevekta prøver jeg ikke en gang. Den er gjemt på doen i kjelleren...hehe.

Er 10+3 - tror jeg..eller 10+4 - holder aldri helt orden på disse dagene. Vet bare at jeg skifter uke på søndager :o)

 

Våknet i morrest av at jeg var støl i overarmsmuskelen, og jeg er det fortsatt!! Lurer på hva jeg har gjort i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, jeg er også så sabla trøtt hele dagen! det er virkelig slitsomt med både skole og jobb, står på fra åtte på morgenen til elleve på kvelden på det værste! helt uutholdelig! håper jeg ikke skal være så slapp hele svangerskapet, da tror jeg at jeg dør;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...