Gå til innhold

Andre med termin 25. aug +/- en dag???

Anbefalte innlegg

Blir helt surrat i hode av jordmord og lege ang antall uke jeg er på vei. Alle regner på vær sin måte og jeg blir ikke klok på noe av det. Jeg har kommet nå frem til at jeg er 21 uker på vei og ukene endrer seg hver lørdag, da termin og første dag i siste mens er på en lørdag. Men legen min er 1 uke + 5 dager før meg og jordmor en halv uke bak meg i regninga. Og hun på UL er helt på jordet. Hva med dere andre som er kommet like langt som meg? Hvor mange uke "er" dere og hvilken dag går dere over til neste uke?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8932815-andre-med-termin-25-aug-en-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann...

Jeg har termin 20. August og skifter uke hver lørdag og er nå 21+4 og går i min 22. uke... tiden går raskt å det er un 131 dager igjen=)

Noen av dere som er her inne som lever i området rundt Bergen og kanskje på Askøy...?

MVH

Tusen takk for svarene :) Da stemmer d slik jeg regner og ikke slik jordmor og legen regner. For jeg går også utifra hvor mange uker det er igjen til terminen. Men regner i fullgåtte uker. Og jeg regner fra UL termin, min lege regner fra menstermin (20 aug) men aner ikke hvorfor.

Annonse

Tasseliten: Jeg har også termin den 23, men jeg er 21 + 1 idag. Jordmor sa at jeg skifter uke hver tirsdag. Så på tirsdag er jeg 22 fullgåtte uker.Litt merkelig at man får høre forskjellig. Ikke akkurat så nøye, men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...