Gå til innhold

April: Oslo damene med 1 åringene...


Sjokolademonster

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Nå er det skikkelig lenge siden jeg har sett dere.. Er der flere som har mulighet til å møtes en dag? Jeg er inne i en Bachelor-skrive-periode på skolen, og har ikke opplegg på dagtid så mye lengre. Jobber dere andre nå kanskje? Vi kunne jo møttes ute på en lekeplass eller noe en dag når solen skinner... Flere som vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ja vi vil gjerne! Jeg jobber jo hemmefra, og kan disponere dagene akkurat som jeg vil, og du kan tro vi nyter vårværet. Spiser lunsj ute i solen, og går på tur til stranden hver dag, føler oss veldig priviligerte, hehe;-) så det er bare å si ifra når og hvor, så tropper vi opp.. Har jo veldig lyst til å se lille v igjen også, han har sikkert blitt stor...

 

Klem fra oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med mandag eller fredag i neste uke?? Altså i uke 17? Håper mange vil! Så kan vi jo være ute, eller møtes et sted hvor de har lekerom, feks Nasar på sagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hai, vi vil gjerne leke, og kan både mandag og fredag. Vi har bil og tropper opp der det måtte passe. Eventuelt kan vi ha det her hos oss, vi har lekeplass både ute og inne, det er rett ved stranden så vi kan eventuelt gå en tur og mate endene, og best av alt; vi har heg opp huske i stuen, så her er det skikkelig huskestue, hehe.. Men vi bor jo litt unna, så vi kommer som sagt gjerne hvor som helst;-)

 

stor klem fra oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hai, vi vil gjerne leke, og kan både mandag og fredag. Vi har bil og tropper opp der det måtte passe. Eventuelt kan vi ha det her hos oss, vi har lekeplass både ute og inne, det er rett ved stranden så vi kan eventuelt gå en tur og mate endene, og best av alt; vi har heg opp huske i stuen, så her er det skikkelig huskestue, hehe.. Men vi bor jo litt unna, så vi kommer som sagt gjerne hvor som helst;-)

 

stor klem fra oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke ta det hos deg da? Så ser vi når det er mest oppmøte, mandag eller fredag?

Jippi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sms om at det stod mellom torsdag og fredag?

I saafall passer fredag best, men vi skal proeve aa komme uansett:)

Hjemme hos gm hoeres flott ut, har ikke tlf nr deres, mitt er 97548352. Maa faa veibeskrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...