Gå til innhold

Noen novembermammer som er rundt 21-22?

Anbefalte innlegg

Hei:)

Akkurat en jente som har blitt 22 nå og er gravid i ca 8 uke med en mens termin 26 nov. Gleder meg som bare det, men uheldigvis er det ingen av mine venninner som skal ha baby nå så føler meg i grunn litt "alene" så hadde vært koselig med noen rundt min alder som også skal ha baby i November:)

Gleder meg til å høre fra dere:)

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er også fra Hamar. Jeg er 23... For å være ærlig, så har jeg ikke fått 100% svar fra lege enda, men skal ta ny test på tirsdag. Viste svakt positivt da jeg var der i går. Positivt er positivt hehe. Jeg håper da det. Jeg er da inne i min 7ende uke etter mensen, men er litt redd ettersom det ikke vistes bedre på test.

Veldig koselig å kunne ha noen å snakke med som er i samme situasjon. Bor i drammen. har ei venninne som har en litt gutt unge på snart 2 år men er likom ikke helt det samme.

hvordan er du i formen da? jeg er av den uheldige typen som er kvalm hele tiden og kaster opp. Var hos legen idag og tok urinprøve og blod %. legen sa at kroppen foreløpig var i god stand men skulle snakke med en gynekolog på sykehuset for å høre om det var noe som måtte gjøres.

du er sammen med pappan el?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...