Gå til innhold

Noen som har prøvd forbrennings teen fra kloster? Begynnte og drikke den i dag og den smaker AKKURAT likt som amme teen fra kloster.


Randi86*Salt og Pepper'

Anbefalte innlegg

Men de hadde ikke den jeg egentlig skulle ha (bioT forbrennings te med fruktsmak) så fikk anbefalt denne kloster teen fra helsekosten, meeen virker nesten som det er ammete jeg drikker pga smaken :-P

Og den smaker kvalmt :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal vell få i gang forbrenninga.

Aner egentlig ikke hvordan det skal funke jeg, om man springer oftere på do eller hva.

Begynnta i går så har liksom ikke merka så mye effekt enda.

Kansje jeg kan prøve og søke litt på internett om den og se om jeg får opp noe da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fant jeg ut:

 

Urtene i Kloster-serien er alle godkjente urter (monodroger) etter de strenge europeiske legemiddelkravene. De har en renhetskvalitet som betyr at de er dyrket økologisk eller er rene viltvoksende økourter, de er testet for pestisider (sprøytemidler) og tungmetaller og deretter analysert for å sikre godkjent innhold av de aktive virkestoffer i urtene. I tillegg oppfyller de GMP-standard når det gjelder bearbeiding og pakking. Resultatet er urteblandinger med garantert riktig helsebringende effekt.

 

 

 

Denne teen virker positivt inn på forbrenningen, renser og stimulerer nyrene og fordøyelsen. Du kan gjerne kombinere denne teen med en utrensingskur ( BioDrain tabletter eller Kuren flytende) eller en avgiftningskur ( Sun Chlorella tabletter, som du også kan kjøpe her hos oss).

 

 

 

Virksomme urter: brennesle, lindeblomst, løvetann, kjerringrokk, lakrisrot og tornbeinurt.

 

 

 

Dosering og bruk:

Hell kokende vann over 1 pose Forbrennings Te, la teen trekke tildekket i 5 minutter og press ut vannet fra teposen med en teskje.

 

 

 

Drikk 2-3 kopper nytrukket Forbrennings Te pr. dag, mellom måltidene. Drikkes som kur i 6 uker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De inneholder noe av det samme og noen forskjellige urter.

Den fungerer bra, men øker ikke forbrenningen noe særklig enn akuratt der og da, bare skiller ut mere vann.. Men det passer bra for et par uker hvor man vil være litt lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare brukt det i 2-3 dager jeg nå men har ikke merka noe til det enda.

Tror jeg skal kjøpe den biot som jeg hadde planer om i utgangspunktet, litt dyrere men har større tro på at den funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...