gullfunn Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Hei Jeg har brukt CB sine eggløsningstester i 11 dager. Helt fra dag 10 i syklusen. I dag er jeg på dag 21 og ingen positiv test. Jeg har testet med morgen urin hver dag, men ikke alltid til samme klokkeslett da jeg noen ganger har stått tidlig opp og andre ganger sent. I forrige syklus slo den ut på dag 21 og på dag 22 og 23 fikk jeg noen enorme smerter. Som jeg regner med var eggløsning. Var å testet hos lege og progesteronnivået var høyt. Går på pero har hørt at det kan være vanlig å få store smerter under eggløsning. I går hadde jeg de samme smertene kan jeg ha hatt eggløsning uten at testen har registrert det??? Vi hadde litt sengehygge i dag morges og i forigårs kveld, men ikke i går for da hadde jeg så utrolig vondt i magen. Kan det allikevel vær håp. Hva tror dere??? På forhånd takk.
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Hei vi er i ganske samme situasjon jeg er også på dag 21 med Pergo og EL-testen har ikke slått ut denne måned... har hatt litt småvondt i magen men ikke så kraftig som for 2 måneder siden da jeg gikk på Pergo og EL-testen slo ut på dag 17... Forrige måned som var uten Pergo slo testen ut på dag 17, den var negativ på morgenen, positiv samme kveld og negativ morgenen etter. Så et tips kan være å teste på ettermiddagen. Leste også på en side at LH-hormonet produseres på morgenen og at det skilles ut i urinen utover dagen. Så det er best å teste mellom 10-16. Har du målt temp? Min temp har ikke steget enda så jeg har definitivt ikke hatt EL enda
gullfunn Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 Tusen takk for svaret. Å så dumt at jeg bare har testet om morgenen. Får begynne å teste på ettermiddagen fra neste periode. Jeg har ikke tempet så jeg vet ikke sikkert. Har liksom ikke orket det. Men det er vel også noe jeg bør tenke på. Er så lei av all prøving uten at det ser ut til å lykkes. Tror jeg kanskje kan ha fått hormon forandringer etter MA, men burde ikke pergoen ordnet opp i det? Uansett lykke til Miss_X. Håper vi snart blir med baby.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Det skal som oftest holde med å teste berre om moregenen. men noen ganger har man så kort LH stigning at man ikke rekker å registrere den, dersom man tester berre om morgenen eller ettermiddagen
Gjest Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 jeg begynte å teste på dag 10,og fikk + på dag 18,jeg testet på morgenen med CB digital
gullfunn Skrevet 11. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2007 Hei Jeg testet også positvt med morgenurin forrige periode. Men har nok hatt en veldig kort LH økning. Har det noen betydning at den varer så kort??? Har man dårligere eggløsning da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå