Mamma til Emma Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Vi har en datter på 1 år som trenger en snill og omsorgsfull dagmamma som kan passe på henne 2-3 dager pr uke fra 1.mai og frem til høsten da hun begynner i barnehage. Emma er en snill og blid jente som er veldig glad i å omgås andre barn. Vi bor på Fjellhamar og jobber på Ahus. Håper noen ser dette og tar kontakt med oss da tiden begynner å bli noe knapp. Vi krysser fingrene og håper at du tar kontakt på [email protected]
Mamma til Emma Skrevet 12. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. april 2007 Jeg gir denne en dytt jeg og håper inderlig at noen ser den, og svarer på den....
Mamma til Emma Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2007 Jeg gir den et lite dytt idag også jeg.... Håper noen ser det...
Glennat Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 hei. jeg er ei dame på 38 år og passer barn fra alder 1 - 3,5 år. og har 2 barn selv på alder 7,5 og 4 år. vi bor på skjetten. er du interessert så treffer du meg på tlf. 98 41 09 87 hele dagen. jeg har åpnings tider fra kl.0700-1700 hver dag. har bare fått positive tilbake meldinger fra foreldrene til de barna jeg passer. ref. er ikke noe problem. med vennlig hilsen christin trippestad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå