atpåklatt08? Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Påsken har vært fin den tross mye dårlig vær. Jeg antok at EL skulle komme palmehelgen, men siden jeg verken tester eller temper har jeg ikke helt kontroll. Er stygt redd for at EL kom noen dager for tidlig, selvfølgelig mens jeg var alene på hotel i utlandet Men helt sikker er jeg jo ikke, så nå når IKM nærmer seg er det full symptomjakt. Ingen ømme bryster-det pleier jeg normalt å ha når tr er på gang, murring i magen-er det tr som melder seg alt eller er det noe annet? det er vel bare å vente noen dager til...... Dette er siste sjangs til å få til en atpåklatt i 2007 (ev termin 24 des)-og hvis ikke det går er vel 2008 en bra årgang!
evigoptimist Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Jeg har heller ingen symptomer denne gangen, selv om vi plottet inn gullegget i begynnelsen av påska.... Tok en test igår, den var som ventet negativ, så da slipper jeg å gå på tå hev resten av uka! Dette var også min siste sjangse for en attpåklatt i 2007 ( termin 28.12) - så enig med deg: JANUAR 2008 MÅ jo være en fiiiiin årgang!! LYKKE TIL!!
Gjest Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Håper el ventet til du var kommet hjem da! Og du får deg en gledelig overraskelse snart Lykke til i alle fall. Håper du får tidenes julegave!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå